Jump to content

toffe en saaiste personage

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou hetzelfde zeggen als ferre

1. cj :Y

2.die gangsters die altijd op je schieten!! grr ik vind dat zo ambetand...

vice :cya:

Geplaatst:

lievelings; CJ, Cesar Vialpando, OG Loc, Ryder met zijn te gekke sigaar

stomste; zero, wat een kleuter is dat me wel

hipste; The Truth, ie is grappig vind ik :puh:

saaiste; hummm al de vriendinnen want jij moet steds voor de sfeer zorgen en ze niet behalve Michelle in San fierro zelf rijden vind ik best leuk maar de anderen :t

irritant; Tenpenny, Pulaski, Big smoke, HEEL soms ryder want ie kan nogal zagen :puh:

mooiste babes; diene van bestanden; (kan op PC weten en zien hoe ze eruitzien met Ped editor!)

- WFYST

- SWFYST

& WFYCLOT

Geplaatst:

Hipste: The Truth

Saaiste: Al die "gangstahs"

Dan is SA niets voor jou...

Waar slaat dat nou op, ik vind die gangsterpersonages dom, niet de missies zelf. En dat gangster-ik-ben-stoer-gedoe heb je alleen in Los Santos, in San Fierro en LV heb je ook personages die echt aan georganiseerde misdaad doen in plaats van hersenloze personages die in de wilde weg wat mensen uit een andere buurt vermoorden, mensen die niet normaal praten en het nodig vinden in elke zin "fuck", "niggaz" en "aight" te zeggen.

Het is trouwens ook dom om een spel te beoordelen op de sfeer zonder daarbij naar de gameplay te kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...