GTASanBanana's Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb alle storyline missies (ook de Wang Cars missies) uitgespeeld zonder cheats. Ik gebruik verder ook geen lol cheats. Ik heb alleen Vigilante missies met cheats gedaan. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik gebruik wel cheats :$ Maar ik hoef het spel niet perse uit te spelen,ik kan nu toch overal in dankzij die glitch,dat je de jetpack code in het beginfilmpje moet doen.. En ik vlieg illegaal naar LV en SF, met de nooit politie cheat :$ Reageren
Maffiakid Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik gebruikte vroeger wel eens cheats op mijn save game,vooral voor geld en wapens. Maar ik heb nu al jaren een save game helemaal uitgespeeld zonder cheats. Mijn maat zegt dat als je cheats gebruikt dat je dan niet 100% kan halen. Maar volgens mij is dat niet waar,ik weet het niet zeker. Wat denken jullie ervan,Kan je met cheats ook 100% halen? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ja.voor zover ik weet kan dat..Behalve als je hebt gesaved met de Riot cheat. Dan kan je Madd Dogg in zo'n missie niet meer opvangen.. Reageren
weci Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Nee, ik gebruik ook geen cheats... Allez, soms wel om te spelen ofzo, maar daarna save ik het spel gewoon niet. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Tijdens missie's gebruik ik geen cheats, maar als ik geen missie's doe gebruik ik soms cheats, dat maakt het wat leuker . Maar dan sla ik nooit op. Reageren
Mathiz Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik gebruik alleen cheats zodra ik me ga vervelen zodat er heel veel mensen wapens hebben en dat het verkeer ontregeld e.d. want dan word weer leuk om rond te rijden Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik gebruik nooit cheats voor missies of om dingen te bereiken, cheaten is niet cool en meer voor mensen die geen skill hebben. Maarja af en toe voor de lol cheats zoals Riots enzo... Maar geen oneindig ammo cheat of iets dergelijks Reageren
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 ik doe soms Riot cheat en dan geef ik iedereen wapens... en dan rekruteer ik homie's met bezooka's... dan sla ik niet op... Reageren
El Condor Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Nou, ik heb weleens een cheat gebruikt: De Riot Cheat. die ervoor zorgde dat ik Madd Dogg niet meer normaal kon uitspelen en ik weer opnieuw begin, dus dat doe ik niet meer... Ik heb dus cheats gebruikt maar ik doe het niet meer el condor Reageren
Addicted2 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik heb nu het spel uitgespeeld met cheats, maar ga het nu doen zonder...Zal een stuk moeilijker worden Reageren
rdewit Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik loop meestal maar wat rond en dan heb ik de code's van geen politie oneindige kogels en oneindig leven Reageren
.Senne Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) tijdens story line missies speel ik nooit met cheats, omdat ik de volle 100% wil krijgen. maar gewoon voor de fun wel, en als ik filmpjes wil maken met fraps enzo gebruik ik de clean weather cheat of ghosttown cheat, das wel handig. (mooi weer, niemand op straat, goed voor stunt video's ) greetz_ Bewerkt: 23 april 2008 door senneken Reageren
Arthis Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik gebruik soms cheats, natuurlijk niet de Riot-cheats. Als ik een cheat heb gebruikt, save ik ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.