karatekidT Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Op de ene game gebruik ik soms een geld cheat Maar ik heb ook een 100% game van gtagames en daar gebruik in een trainer bij Waar heb je die trainer vandaan? Reageren
WWW.outer Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb alleen bij GTA2 cheats gebruikt, maar verder heb ik opzich geen cheats nodig, het word er niet perse leuker op!! Reageren
Limbolander Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 GTA vind ik een van de weinige games waar cheaten gewoon leuk is, wel ben ik dat flying cars en al die onzin en neppe troep al eeuwen zat omdat ik dat vroeger teveel gedaan heb, speel eigenlijk best legaal op de armor en health cheat en weapons cheat na, die ik kortweg gebruik omdat ik te lui ben om steeds als ik dood ga nieuwe wapens en armor te kopen. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik eigenlijk niet. Anders krijg je gezeur als je het spel wilt uitspelen. Alleen soms voor de lol, maar dan save ik niet. Reageren
HA5H Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb GTA: SA voor de PC en de Xbox. Op de Xbox gebruikte ik cheats om het spel uit te spelen. Op de PC ben ik nu bezig om dat zonder Cheats te doen =D Reageren
N. Bellic Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik gebruik alleen Cheats bij missie's als het zonder Cheats niet meer lukt. ik gebruik dan vooral de Cheat dat er geen verkeer is op straat Als ik geen missie's doe gebruik ik ze bijna nooit. Reageren
nnnnnn Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik gebruik cheats maar voor altijd leven en ze werken goed Reageren
Busenitz Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb een paar savegames, en op eentje heb ik gecheat. En de rest allemaal niet. Ja ik heb ook hetzelfde Reageren
m.o.d Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb 5x 100% gehaald zonder cheats dus nu ga ik met cheats, en als ik geen zin heb om verder te gaan met cheats, begin ik gewoon opnieuw... Reageren
JeGe Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik gebruik CrazyVirus Trainer. Zit alles op wat je maar kan bedenken en zet het gebruik van cheats op 0 als je gaat saven (het spel zegt dus niet: one or more cheats are activated, it is not recommend to save this game) Reageren
Nicky Bobs Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ja ik wil GTA San Andreas ff snel uitspelen Ik had eerst op de niet platinum alles eerlijk uitgespeeld die ging dood en hij werkte niet op Platinum dus nu wil ik het snel uitspelen dus ja kgebruik nu cheats maar ik doe het eigenlijk alleen maar nadat ik um al een keer eerlijk heb uitgespeeld Reageren
gta_iv_sa Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 :cry:ik gebruik soms cheats maar trainer kei veel .Ik BEN GESTOPT MET CHEATEN MEN PC BLOKKEERDE EN IK KREEG EEN VIRUS Reageren
megamaggot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 :cry:ik gebruik soms cheats maar trainer kei veel .Ik BEN GESTOPT MET CHEATEN MEN PC BLOKKEERDE EN IK KREEG EEN VIRUS Da's natuurlijk ook nie leuk =( Maar k cheat alleen voor de lol, SA is toch niet zo moeilijk. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik gebruik soms wel cheats en soms ook niet. op de ene savegame heb ik wel cheats gebruikt op de andere niet ik kijk wat t verschil is tussen cheaten en niet cheaten . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.