TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik gevruik ze wel ik heb 2 savegames alleby 100 % 1 met ceats en 1 zonder maat met ging sneller !!!! Reageren
Farid. Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik gebruik alleen healt & armor cheats Reageren
El Condor Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Toen ik nog SA speelde, heb ik één keer een cheat gebruikt: De Riot cheat (Zie mijn eerste topic ) Maar nu gebruik ik het niet meer Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 WTF? cheats zijn gewoon super lol ik heb het spel uitgespeeld dan wel de story line met codes ik kan niet zonder cheats gta zonder cheats is als een PS2 zonder games GO CHEATS! GO CHEATS! :dans: Reageren
the brick Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Hmmm tja bij Vice city wel cheats gebruikt, de eerste keer SA ook maar niet uitgespeeld toen omdat ik mijn pc formateerde en niet mjn save games bewaarde. (ja kan bij domme acties ik weet het) Maar ben nu weer begonnen met SA en ga nu geen cheats gebruiken. Reageren
BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik gebruik geen cheats, alleen op een gedownloaden 100% game om mee te kutten xD. dan is cheaten wel leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.