Jump to content

wie gebruikt CHEATS

Recommended Posts

• Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZOrange

6

• ~Lance Vance

4

• DenkaanHenk

4

• Scooter

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik gebruik wel cheat, dat is veel leuker.

@Gta-boy:Met cheats kun GTA SA wel 100% uitspelen, GTA VC niet. En volgens mij zijn cheats niet gevaarlijk en als ze dat wel zijn vind ik het niet erg want ik heb het op de pc, dan reinstall ik het wel weer!

Geplaatst:
Ik ook niet.Maar niet alle cheats zijn gevaarlijk hoor.Alleen de Riot en nog een Cheat. ;)

wat gebeurt er dan ?

Geplaatst:

Met de riot cheat gaat iedereen met iedereen knokken, als je je spel daarna saved wordt ie mee opgeslagen en kun je hem niet meer afzetten. dan kan je bijv. overkomen dat tijdens een missie een oud vrouwtje sweet ineens in elkaar slaat ofzo

Geplaatst:

Ik gebruik alleen maar cheats als ik het niet meer zie zitten. Anders bijna niet.

Want anders is het niet leuk. Dan kan je alles al. En dat is niet de bedoeling.

Geplaatst:

cheats zijn vooral op sa gevaarlijk bij de missie madd dogg mag je daarvoor niet meer dan 365 cheats hebben gebruikt of de riot code 8)8)

Geplaatst:

Cheats gevaarlijk lol :D, gewoon kijken welke cheat je gebruikt!

Um ik cheat niet! Maar als ik op het 100% denk ik wel een keer de cheaten voor de lol heb dan toch men 100% :D

Geplaatst:

ik gebruik soms cheats maar ben nu bezig om alleen met wapen en health cheat uit te spelen ben toch nie gek ga nie op zoek naar een wapen :?

grtz tt boy :):):)

• 3 weken later...
Geplaatst:
Cheats gaan ook snel vervelen :duh:

Nah vind ik niet, ik gebruik bij alle spellen die ik speel cheats, zonder cheats vind ik er niks aan. :bonk:

Geplaatst:

kep t spel nu 3x uitgespeeld, 2x met cheats en nu een keer zonder en zonder bevalt me meer en k kom sneller door die missies heen dan de keren met cheats.. cheats zuigen :duh:

Geplaatst:

neej man cheats in voor mensen die een spel niet uitkunnen spelen...voor noobs..

ik gebruik wel cheat divece maar das anders(anders ken ik geen screens nemen enzo,, )

ik keb ytoruwens niks tegen cheat om je popetje te veranderen (uiterlijk) maar dah bestaad niet voor sa..

t zou leuk zijn als er een cheta was waarmee je in tommy vercetti ken veranderen ofzo..

is vc heb ik ook wel is cheats gebtruik om in sonny te veranderen.. das wel lol

Geplaatst:

Als er iets nodig is , dan moet ik de wapen cheat schrijven

want bijna in elk missie moet je iemand doden..

Dus darrom gebruik ik de Wapen Cheat...

Dago58x

Geplaatst:

Ik gebruik alleen cheats als ik voor de lol aan het spelen ben en níet opsla.

Als ik serieus speel met missies e.d. en opsla speel ik zónder cheats, want dat is onrealistisch.

Zo probeer ik als ik serieus speel ook zo min mogelijk te rennen, gewoon normaal lopen, tja het gaat wel wat langzamer maar in het echt loop jij ook niet heletijd te rennen. :bonk::puh:

Maar over het algemeen cheat ik níet. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...