Jump to content

wie gebruikt CHEATS


djbackdoor

Recommended Posts

cheats zijn vooral op sa gevaarlijk bij de missie madd dogg mag je daarvoor niet meer dan 365 cheats hebben gebruikt of de riot code 8)8)

:? voor zover ik weet mag je dn alleen geen riot code gedaan hebben ... ik heb een save met en een zonder cheats en ik weet zeker dat ik meer dn 365 x gecheat had en de missie gewoon goed ging ... wel weet ik dat bij een riot cheat madd dogg meteen springt voor je de auto goed neer kan zetten

Bewerkt: door ra-vds
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZOrange

    6

  • ~Lance Vance

    4

  • DenkaanHenk

    4

  • Scooter

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

cheats zijn vooral op sa gevaarlijk bij de missie madd dogg mag je daarvoor niet meer dan 365 cheats hebben gebruikt of de riot code 8)8)

Dat is onzin, behalve het gedeelte over de Riot cheat.

Ik gebruik cheats erg vaak.

Het is een perfecte uitkomst voor de minder begaafde mensen, het maakt het spel namelijk iets makkelijker.

En als dat niet de bedoeling is, waarom heeft R* ze er dan ingestopt?

Ook het feit dat je deze keer met cheats nog steeds 100% kunt halen geeft aan dat R* cheats aanmoedigd.

Link to comment
Delen op andere websites

cheats zijn vooral op sa gevaarlijk bij de missie madd dogg mag je daarvoor niet meer dan 365 cheats hebben gebruikt of de riot code 8)8)

Dat is onzin, behalve het gedeelte over de Riot cheat.

Ik gebruik cheats erg vaak.

Het is een perfecte uitkomst voor de minder begaafde mensen, het maakt het spel namelijk iets makkelijker.

En als dat niet de bedoeling is, waarom heeft R* ze er dan ingestopt?

Ook het feit dat je deze keer met cheats nog steeds 100% kunt halen geeft aan dat R* cheats aanmoedigd.

idd ... ook is het onzin dat het het spel kapot kan maken want wrom stopt R* ze er dn in zoals lance al zij

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

neej man cheats in voor mensen die een spel niet uitkunnen spelen...voor noobs..

ik gebruik wel cheat divece maar das anders(anders ken ik geen screens nemen enzo,, )

ik keb ytoruwens niks tegen cheat om je popetje te veranderen (uiterlijk) maar dah bestaad niet voor sa..

t zou leuk zijn als er een cheta was waarmee je in tommy vercetti ken veranderen ofzo..

is vc heb ik ook wel is cheats gebtruik om in sonny te veranderen.. das wel lol

Daar ben ik het niet mee eens. Ik gebruik cheats omdat het iets extra's toevoegt aan het spel, niet omdat ik een spel zonder cheats niet uit zou kunnen spelen.

Er zijn wel cheats om het uiterlijk van je char te veranderen in SA. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik pas nadat ik klaar ben met het spel cheats alleen om even iets leuks te doen anders doe ik het niet want dan is het niet leuk meer.

Maar het is ook niet leuk als je blijft steken bij een missie. En tuurlijk, dan kun je hem door iemand anders laten halen. Maar zo blijf je bezig. Cheats maken het spel makkelijker.

Ervaren spelers hebben dat niet nodig, maar beginners misschien wel.

Link to comment
Delen op andere websites

hehe wel grappig hoor :D

Ervaren speler, snap ik niet echt hoe kan je nu noob en pro zijn in GTA? :D

On-topic: ik cheat alleen als ik ergens ver weg ben van een baan of waar autos staan, dan spawn ik een wagen.

Anders moet ik te ver stappen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik cheats alleen buiten de missie's als ik gewoon lekker door de stad aan het ouwehoere ben.Ik gebruik bijna alleen autospawn cheats en ik gebruik trainers voor de garage editors.Ja,en flying-cars cheat gecombineerd met all cars has Nitro cheat is ook vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...