BobBob Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik gebruik in missies ook geen cheats, alleen mijn kleine broertje in mijn save-game -_-. Maar ik gebruik wel gewoon cheats als ik geen missies aan et doen ben gewoon voor de fun. Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik gebruik cheats :-p Mijn favo. is ehhh.... Geen idéé :-p Markolie Reageren
ZOrange Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik gebruik cheats :-p Mijn favo. is ehhh.... Geen idéé :-p Markolie hehe Je moet het later als je eens zin hebt om het eens uit te spelen zonder cheats is best wel leuk hoor! Alleen is het soms eens makkelijker om te cheaten. Heb hier helemaal niets, heb ook ge cheat in het begin toen ik GTA: VC had. Reageren
Godrax Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik speel eerst het game uit en cheat dan maar als er geen multyplayer modus op de game zit. Cheat zijn wel eens leuk om te gebruiken maar dan heb je niet echt ZELF een missie uitgespeeld. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 met cheats als leven en wapen haal ik het gewoon niet en ook al heb ik heel die gta series behalve londen soveel gespeeld:P:P:P maar ik kan het dan niet Reageren
Sunray Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 bij de ene save game wel en de andere niet Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 IK gebruik weleens cheats, maar das alleen als ik er echt niet meer uit kom. Vooral in "The end of the line" moest ik 2x een chat gebruiken. Verder gebruik ik cheats niet, zo is het geen hol aan en is het wel erg makkelijk spelen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik gebruik soms wel cheats. Ik probeer zo min mogelijk cheats te doen. Als ik een missie maar niet kan halen gebruik ik wel cheats. Reageren
Argon Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik gebruik het eigelijk nooit, ik vind het maar dom om te cheaten. Reageren
Scooter Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 als je gewoon cheats gebruikt voor de lol als je de storyline al hebt uitgespeeld vind ik het niet erg... maar ik gebruik zelf nooit cheats om verder te komen of omdat ik anders iets niet kan krijgen.. vind ik namelijk een beetje laf.. Reageren
Daan007 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ik cheat wel,,, als k hem heb uitgespeeld doe k het nog wel X zonder cheats..(DENK IK) Reageren
henk__l Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ik gebruik nooit cheats, das volgens mij zonde van het spel. als ik er echt niet uit zou komen zou ik iemand anders hem laten doen! GTAFAN Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Cheats zijn voor mij een soort: 'Extra' Ik gebruik ze nooit, tenzij ik me enorm verveel. Dus de Storyline word hoe dan ook, met bloed, zweet en tranen, zonder cheats uitgespeeld! Reageren
Scooter Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) en zo hoort het helemaal met -matthijs- eens Bewerkt: 7 maart 2006 door Cesar SA Reageren
oentje13 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Niet voor missies, eerst wel dat het nacht is want ik had iets heel vreemds kijk maar en 'snachts dee ie ut beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.