Jump to content

wie gebruikt CHEATS


djbackdoor

Recommended Posts

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZOrange

    6

  • ~Lance Vance

    4

  • DenkaanHenk

    4

  • Scooter

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja ik heb nu voor 89% uitgespeeld, en als ik nu me een keertje flink wil afreageren, gebruik ik alle cheats en dan save ik gewoon niet.

Dat doe ik ook soms als er even iets niet lukt...

Maar verder cheat ik nooit.

Ikvind cheats voor mensen die het spel niet zelf kunnen halen (mijn mening :engel::engel::sst: )

Bewerkt: door RedRat
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb nu voor 89% uitgespeeld, en als ik nu me een keertje flink wil afreageren, gebruik ik alle cheats en dan save ik gewoon niet.

Dat doe ik ook soms als er even iets niet lukt...

Maar verder cheat ik nooit.

Ik vind cheats voor mensen die het spel niet zelf kunnen halen (mijn mening :engel::engel::sst: )

eyz,

als mensen cheats gebruiken voor missies of om een hogere ''Progress Made'' te krijgen of andere dingen waar je verder door komt vind ik het laf, dan zou je zeggen: ''Ik vind cheats voor mensen die het spel niet zelf kunnen halen''.

maar ik gebruik zelf soms ook wel cheats om lol te trappen of dingen te ontdekken, maar ik save sowieso nooit.

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het spel altijd de eerste keer uit zonder cheats

Daarna doe ik het met cheats en ik download savegames

Ik vind dat mensen zelf moeten weten of cheats gebruiken,iedereen heeft zijn eigen manier om het spel naar zijn/haar mening leuker te maken.En sommigen hebben niet zoveel tijd voor een spel of kunnen om de een of andere reden niet zo goed games spelen.

In San Andreas heb ook een heleboel FUN-Cheats,waarmee je voor geen meter opschiet,maar het heeft wel leuke effecten zoals de San Andreas feest cheat of oranje luchten cheat.Er zijn zelfs cheat die het spel moeilijker maken zoals regen of zandstorm cheats.

Ik vind cheats gebruiken als ik vrij bezig ben wel leuk,en daar mogen andere mensen een andere mening over hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

effen off-topic: wie heeft eigelijk VC zonders cheats uitgespeelt?

Want met die missie (naam effe kwijt) dat je in Diaz vila zit en er beroven enkele mannen de kluis, en jij moet Lance vermoorden.

Deze missie is toch moeilijk zonder codes?

Link to comment
Delen op andere websites

effen off-topic: wie heeft eigelijk VC zonders cheats uitgespeelt?

Want met die missie (naam effe kwijt) dat je in Diaz vila zit en er beroven enkele mannen de kluis, en jij moet Lance vermoorden.

Deze missie is toch moeilijk zonder codes?

Mijn neef heeft Alle GTA's uitgespeeld zinder cheats :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...