Velaro Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Ik gebruik geen cheats.Zo is het spel veel moeilijker en leuker.Een missie heb je in vijf minuten gedaan als je een Onsterfelijkheids-Cheat gebruikt en dat vind ik dus echt zo dom.Soms gebruik ik cheats voor de lol maar dan sla ik niet op . Bewerkt: 12 april 2006 door Velaro Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Net zoals mij, maar als ik ze echt niet haal dan haal ik even het cheat boekje er bij! Reageren
Rullez Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 bij ij eerste game wel dan zie ik alles en weet ik hoe het moet en 2 enz niet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 tot ongeveer halverwege heb ik gecheat, toen kwam ik op dit forum en vond ik dat ik met jullie hulp het wel zonder cheats moet doen Reageren
Dinkydau Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Ik gebruik geen cheats om het spel uit te spelen maar wel voor de lol. Bijvoorbeeld de cheat dat iedereen wapens heeft en de cheat van de rellen. Ik vind dat het heel leuk is om mee te vechten. Bewerkt: 17 mei 2006 door kesava Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik gebruik vooral AEZAKMI (geen copz) BAGUVIX (nooit dood) WANRLTW(onbeperkt ammo) en als ik bijna dood ben HESOYAM en als ik geen verkeer wil THGLOJ en als ik.... blablabla. tijdens autoracen BAGOWPG, dan stappen ze allemaal uiit meer gebruik ik niet Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ik gebruik cheats als ik zin heb Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ik gebruik hem enkel voor de lol bijv: die cheat dat alles gek word enz of dat je een monstertruck kan krijgen en dat je iedereen kan recruteren dat ziet er grappig uit maar voor missie,s gebruik ik het niet alleen als het echt niet lukt... dan zit er een ding op Cheaten Reageren
HEER HOOGMOED Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 tot ongeveer halverwege heb ik gecheat, toen kwam ik op dit forum en vond ik dat ik met jullie hulp het wel zonder cheats moet doen heej dutchy, ik zou het spel zonder cheats doen man!!! dan is het veel leuker tot kijk Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik heb 2 savegames met cheats en ben het nu proberen uit te spelen zonder cheats. Ik vind het wel leuk met cheats gewoon wat klojen enzo Bij de eerste 2 savegames kom ik niet verder doordat ik de riotcheat heb gebruikt dat ik toen niet wist Reageren
firef0x Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik heb 1x gecheated bij die missie van zero met al die vliegtuigjes. en voor de rest aleen voor de lol zoals thema's enzo Reageren
Dikbuik Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Nooit gecheat met missies maar toen ik gta uitgespeeld had wel met maten gewoon beetje lol hebben en cheaten voor monstertruck en wapens etc Reageren
Leadx Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik cheat alleen als ik het spel 100% heb en dan verveel ik me dan gebruik ik alleen de cheat Jumpjet de hydra cheat dus ik vind de eeuwig leven cheat laf ik gebruik die zelfst niet bij een politie achtervolging dat is heel erg laf vind ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.