ShortY- Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Soms, als ik eens lol wil maken met de hydra ofzo, of met die prachtige wapencheats met een cheat die nooit je kogels op laat gaan. Dit is leuk vind ik, en dan cheat ik wel eens. Ik gebruik GEEN cheats om de storymode te spelen. Dat vind ik echt saai. Reageren
Advancegta Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 soms, alleen fun cheats zoals vliegen en varen met autos en soms health trainers vind ik ook wel geinig Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik gebruik wel veel cheats. Maar ik gebruik nooit de riot cheats. En ik gebruik ook de noobmode V2. Reageren
Advancegta Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik gebruik wel veel cheats. Maar ik gebruik nooit de riot cheats. En ik gebruik ook de noobmode V2. wat zijn riot? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Als je de riot cheat gebruikt. Kun je de missie Madd Dogg niet halen in Las Venturas. want dan springt hij gelijk van het dak af. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ja dat is wel zo maar ik speel wel met cheats maar cheats voor bijv. wapens of een jetpack niet voor oneindig kogels of leven ofso of die cheats die niet gede-activeerd kunnen worden Reageren
Dolf666Bad Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik gebruik altijd cheats en heb nooit last van de cheats. maar ik gebruik de gevaarlijke nooit. Reageren
Preddy Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 cheats zijn zwaar ruk Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik doe nooit cheats alleen als er niks te doen is dan ga ik de riot cheat gebruiken maar dat sla ik natuurlijk niet op. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 FF een beetje offtopic: Wat gebeurt er als je de Riot Cheat aandoet en saved? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Dan kan je de missie Madd Dogg in Las Venturas niet meer halen, hij springt dan al van het dak af voordat je de Walton kan pakken. Reageren
Natasja24 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Gebruik echt nooit cheats als ik een spel net heb.Speel hem helemaal zonder codes uit ook missies. Als ik hem echt uitgespeeld heb dan kijk ik wat ze voor effect hebben die codes.Met codes spelen vind ik het spel helemaal niet leuk.Dan speel je hem eerder uit dat vind ik niet leuk. Reageren
coz Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 had me voorgenomen niet te cheaten totdat ik het had uitgespeeld ondertussen al lang en breed zonder cheaten uitgespeeld . en ergens in de 30% met cheats .. maar al een half jaar niets meer mee gedaan ( mta he ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.