Apple-Mac Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Dan moet je de AUDIO mappen aanpassen, en iets in de TEXT doen......En iets in de DATA map doen! Reageren
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Mooi kees alleen ik denk niet dat je dat bugloos ingame krijgt Reageren
peter99 Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 het verhaal : het is 1982 carl jhonson is op weg naar de liberty state bank met een paar vrienden carl rijd ,en de vrienden doen alvast een drive-by de wagen stopt in een steegje en keert . de carl en een paar vrienden rennen naar de bank en beginnen met de roof . de politie krijgt ondertussen een oproep een spoedgeval , alles word opgeroepen swat- bomb swat (ga ik maken) FBI , tanks , bussen . als ze aankomen zien ze een bank ,maar geen boeven . ondertussen rijden cj en de homies op de liberty bay bridge en gooien bommen op de weg maar zien niet dat de weg ophoud bij de south east slip (ga ik ook maken ) en stoppen nog net voor dat ze in het water vallen. ze kunnen niet terug omdat alles boven hun op de snelweg geblokkeerd word en in de verte komt de politie aan in een nevada aanvliegen. dus ze rijden verder langs de haven naar een vliegveld ze jatten een watervliegtuig en vliegen naar het villa gebied en landen voor een groot huis op weg naar binnen worden de homies doodgeschoten en je bent veilig later ontmoet je tommy vercetti waar je terecht kunt voor vliegtuigen einde ik moet er nog aan werken Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ziet er ingewikkeld uit, hoe wil je de mensen laten praten, en camerahoeken wijzigen? Reageren
peter99 Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ja ,daarzit ik nu ook mee ,ik ga ook proberen een missie te maken waar het uitde kluiten gewassen leger zn laatste optocht geeft ,dan moet je een wagen met raketten jatten ik moet nog models maken en kjjken of het gaat btw ik zoek nog steeds leden Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ja ik wil mij graag aanmelden met mijn modellen ik kan een betje met missionbuilder 1.3 werken en ik kan goet met moo mapper werken http://img391.imageshack.us/my.php?image=naamloos1fo.png http://img391.imageshack.us/my.php?image=naamloos26ul.png http://img359.imageshack.us/my.php?image=naamloos32vs.png (heeft iemand al geprobeert om een sketchup model te exporteren als 3ds - dan inporteren in 3d max en dan saven en dan in gta te seten sonder bugs) en wat zijn bugs (ik weet dat zijn vouten in het spel) maar welke bugs krijg je met sketchup (iemant schreens??) Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Op zichzelf: NIKS. Je krijgt geen fouten als je iets met Skecthup maak. Maar de Bugs komen als je het In-Game zet! Veel Succes nog verder! SSX-Breaker................ Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ja dat snap ik maar wat voor vouten krijg je dan??? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Dat bijv. de game vastloopt als je in de buurt van het eiland komt, en dat SA vastloopt tijdens het laden. Of dat er stukken niet goed zijn (bijv. de weg houd ineens op, je komt bv. in een zwevende lucht terecht) Zulke dingen Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ok dank u voor d e info Reageren
peter99 Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 kunnen er wat meer leden komen ? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik zou wel willen. Kan ik dan een wat UITGEBREIDERE info. van jou krijgen? Reageren
peter99 Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Onder anderen ? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Welke programma' er gebruikt worden. Wat je precies in je stad wilt hebben. (en hoe) Wie wat doet (bijv. ik doe iets, en jij doet iets etc.) Een kaart (met als bestaande eilanden van SA erop) plus die van jou. In welke richting het eiland komt. (bijv. boven las veturas) GAAT HEEL SAN ANDREAS WEG? ZOJA, DAN IS E EIGENLIJK NIKS MEER AAN. SSX-Breaker....... Bewerkt: 10 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
D@V!D Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ik zou ook wel willen helpen... ik kan een beetje met SCM overweg (geen missies) maar dezelfde reden als SSX-breaker: Als Heel San Andreas weggaat is het niet zoveel meer aan en de locatie... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.