Blastov Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik zeg niet dat ik de mod wil joinen maar ik wil wel een eiland maken Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) ik denk dat peter dast top sal vinden btw ik het met sketshup wat gemaakt gin dat probeeren ingame te setten maar dat wilde niet. maar ik kon hem wel sien met moo mapper dus wilde ik vragen kan iemand een 3ds max bestant online stetten want dan kan ik ff testen ok ik dingen ingame kan setten. dan kan ik mee doe met ingame setten en eenbeetje met msc kan iemant ff het main.msc uploaden want ik heb hem kapot gemaakt en vergeeten een bacup te maaken ik heb ook nog een niewe kaart gemaakt want ik verfeelde mij... ik ga er nog een maaken maar dan met de namen van de wijken er bij Bewerkt: 14 februari 2006 door kees1991 Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) ik heb een load schreen gemaakt. sory voor de dubel post :$ Bewerkt: 15 februari 2006 door kees1991 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Ik denk dat dit niet ver gaat komen, aangezien er heel wat komt kijken, Sketchup is zeker niet te gebruiken bij eenTC, het bevat vele bugs, en dat is iets wat mensen die de Mod downloaden juist niet willen, ook vind ik de start een beetje zwakje, het is een kaartje en klaar is kees, je kan beter al met iets komen wat je al gemaakt heb, ook hebben jullie een eiland nodig. Misschien dat ik een eiland voor jullie kan maken als ik tijd hebt, maar dat doe ik pas, als er wat meer leden zijn, anders kan je het zien als moeite voor niks. Reageren
Blastov Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Oki, ik ga wel een eiland maken, deadline: 26 feb. Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 maar kees is nog niet klaar hoor kees moet nog een heleboel dingen doen! Reageren
Blastov Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Een eiland is een van de 1ste dinbgen die bij een total conf. gedaan moeten worden Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 ja dat weet ik sonder een eiland kun je geen cordinaten op nemen dus kun je geen misions maaken en je kunt ook niks platsen dus t is wagten tot hij eiland klaar is Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) sonder - cordinaten - maaken - platsen - t - wagten. 6 spellingsfouten. Leestekens vergeten! Zin klopt niet! ''dus t is wagten tot hij eiland klaar is'' SSX-Breaker......... Bewerkt: 17 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 gfd post hier aleen wat als je wat nutigs te posten hebt ik heb dislexie dus die speling fouten kan ik niks aan doen ja !!! Reageren
Blastov Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Het eiland, hij heeft de exacte vorm zoals op de kaart, Volgende stap: Wegennet Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Super gemaakt blaster hier zijn ze vast heel blij mee. Good Job. Reageren
Blastov Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Dankje gangster, De vorm lijkt er wel goed op he, vind je niet ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Paar kleine afwijkinge maar ik kan het zelf niet beter. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 gfd post hier aleen wat als je wat nutigs te posten hebt ik heb dislexie dus die speling fouten kan ik niks aan doen ja !!! Je hoeft niet zo bot te reageren, hoe weet ik dat nou? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.