Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kees1991 en SSX-Breaker, houd je een beetje in allebei :clown:

Gangster, die paar afwijkingen komen doordat het low-poly is, ik heb geen zin om zo veel vertex'es te verschuiven :clown:

• Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kees1991

25

• Blastov

17

• peter99

15

• Apple-Mac

13

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

ja sorry van mijn uitval.

goet gemaakt dat eiland echt super Blaster27 ik vind hem geweldig k weet niet wat peter er van vint want hij is er mooit :-( maar hij sal het ook vast wel cool vinden.

kunt u hem uploden so dat ik kan kijken of ik het ingame kan setten???

Geplaatst: (bewerkt)

nouw het eiland is al klaar nu moet het weg net nog de gewouwen moeten geplaatst worden en mischien gemaakt?? dat moet er nog met de txd files wat gebuuren en de csm moet ook nog dus t is nu mischien

10% ??

klaar wat het belangerijkste is er al :D een mooi eiland :D

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

gfd post hier aleen wat als je wat nutigs te posten hebt :ch: ik heb dislexie dus die speling fouten kan ik niks aan doen ja :@!!!

Je hoeft niet zo bot te reageren, hoe weet ik dat nou?

Even kom ik hierop terug. SSX Breaker, ik vind eht serieus onnodig om op iemands spellingsfouten te gaan letten, zo kan je iedereen op het forum wel even nagaan of zijn spelling klopt, bovendat lijkt jou post meer op een spam post, dan op een normaal ontopic bericht.

------------------------

Blaster, het eiland ziet er netjes uit, ik ben wel benieuwd wat je eindresultaat is. En hoeveel polys telt het eiland nu?

@kees19, wanneer je alleen nog maar een eiland hebt ben je zeker nog niet op 10%, kijk naar GTI. Zij zijn al bijna een jaar bezig en hebben ong 20% volgebouwd met maar 4 missies. Dus 10% lijkt me erg overdreven.

Geplaatst:

@SSX: Kees heefd dit al een 100000 X gepost als mensen zijden dat hij spellingsfouten had.

Ik vind dus dat kees gelijk heeft.

--------------------Ontopic-------------------------

@Blaster:Mooi eiland man :klap: .

Begind al vorm te krijgen,deze mod.

Greetz :cya:

Geplaatst:

@Kees1991, sorry dat lees ik nu pas. Op de eerste pagina.

@dabeast: 100000 X , het was maar 1 keer.

@Big Smoke: Nee, dit viel heel erg op. Vandaar.... maar ik heb het nu gelezen op de eerste pagina dat hij dislexie heeft.

SSX-Breaker.................

Geplaatst:

Ik heb vandaag niks aan het eiland gedaan, gister nog wel

Ik heb een groot deel van de wegen al af en al een klein stukje met het mapwerk :)

Screenie:

lb003.jpg

siet er echt top uit man echt vet. aleen hoe ga je dat doen met die brug?? dat lijkt mij wel lastig t is mischien makelijker om 1 tunel te maaken en 1 brug???

btw ik verfeel mij nu en de hele vakantie ook nog wel. dus wat kan ik nu alvast doen voor deze mod???

Geplaatst:

Het kost echt heel veel werk, daarom zou ik graag willen dat jullie een neiuwe lot kaart maken met wat minder wegen en niet zo'n eentonige vorm, gelieve de vorm wel zo houden als hij is

ok daar kan ik wel mee besig gaan welk deel van de wegen heb je al af???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...