peter99 Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 ja , tuurlijk , ik geef echt niet op hoor , Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 maar hoe laten we de poppetjes in de bajes rondlopen ?¿? Met Path-Editor!. Te downloaden vanaf GTAGAMES.NL Kan iemand een screen laten zien van het eiland, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet Reageren
Blastov Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Dat eiland maak ik. Ik zal um ff afmaken. Oja, als die voor sa is zat ik hem wel ingame. Tip van de dag: VC zuigt, niemand hoeft die troep meer. Doe SA. EDIT: Mischien is VC toch niet zo'n slecht idee, dit eiland in sa zetten gaat nog een hele klus worden. Bewerkt: 27 juli 2006 door Blaster27 Reageren
masterkey Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik heb het eiland al gezien hij ziet er chil uit man echt mooi. Reageren
Blastov Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik heb er vandaag weer een uurtjew aan gewerkt, was alweer een tijd geleden. Ik was dat eiland zelfs al vergeten verdomme maar ik had hem gelukkig nog. Eiland met wegennet is nu 90% af, ik hoef alleen nog een gras texture en wegen te duwen op dat kleine eilandje. Als de mod voor SA word maak ik gratis en voor niets een brug erbij EN als dat nog niet genoeg is trek ik hem ook ingame. Ik had nog wat wegen toegevoegt op dat grote eiland: Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Ik zou ook mee willen doen. Maar kraak me niet af, als het een beejte lelijk is. Kan pas een paar weken met 3dsmax omgaan. EDIT: Ik doe niet mee....De reden hiervan zie je in de volgende post! Bewerkt: 8 augustus 2006 door Apple-Mac Reageren
Blastov Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Als het eiland af is kun je waarschijnlijk lots ofzo huren. Vanaaf gaan ik verder aan het andere eilanddeel Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Hierbij meld ik me af. (Had ik veel eerder moeten doen trouwens ) De reden hiervan is, dat ik met een eigen mod (The Green Light District Mod) begonnen ben Veel succes verder! AppleMac..... Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) vergeet deze post Bewerkt: 9 augustus 2006 door brbgtaplayer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.