Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Weet iemand hoe dit lettertype heet en heeft iemand hem misschien of waar ik hem kan krijgen Alvast bedankt, Flitskikker Reageren
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Heb je al gekeken op GTAGames? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Is dat niet te vinden in de map van VC? Ik kan het nu zelf niet checken want ik het VC niet geinstalleerd nu.. Ik kan me herinneren dat er een map in stond met text... Groetjes Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) @Ferre: Ja, maar niks gevonden. @RonaldVC: Wat bedoel je? Bewerkt: 14 januari 2006 door flitskikker Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) C:\programms\Rockstargames\grandtheftautovicecity.. Daarin staan ja alle files van VC, daar staat volgens mij ook een map met de naam TEXT. Wellicht staat het daar in.... Snappie EDIT: sorry, dan ik je ook niet verder helpen.. Succes.. Bewerkt: 14 januari 2006 door RonaldVC Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Daar staat de GXT bestanden in, de tekst van het menu, cutscenes van vice city, maar geen lettertypen. Op internet kon IK hem niet vinden. Iemand anders misschein wel? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Misschien een mailtje sturen naar R*? Waarin je uitlegt waarom je dat prachtige en supermooie lettertype (slijmen dus) wil hebben.. Misschien zijn ze zo aardig en geven ze je de naam van het lettertype.. Groetjes Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Goed idee maar nu heb ik weer een probleem: wat is de e-mail van Rockstar? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) ===>Hiero<=== en dan kiezen voor contact support. Daar staan drie emailadressen, Ik zou ze gewoon alle drie proberen, in het engels natuurlijk.... Hopelijk wordt het wat.... Veel succes Bewerkt: 14 januari 2006 door RonaldVC Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Als je antwoord krijgt, laat zeker hier iets weten he. Want er zijn nog mensen geintresseert in deze lettertypes. Reageren
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Vraag dan nog meer lettertype's van VC Reageren
Mark B. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Het lettertype heet Rage Italic. Hier kun je hem gewoon downloaden. Bewerkt: 14 januari 2006 door Mark B. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Die bedoel ik niet, Mark B. Ik bedoel dat lettertype in de cutscenes onderin. Zie screen. Ik heb een mail naar Rockstar gestuurd, nu hopen op antwoord. Bewerkt: 14 januari 2006 door flitskikker Reageren
Mark B. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ow, niet goed genoeg gekeken en gelezen Maar waarom wil je dat lettertype hebben dan? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik vind hem mooi en ik wil hem in mijn sig die under construction is. Dus hopen dat ze terug sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.