Giorgo Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Dat is al opgelost hoor ben. Zojuist hebben ik en Driverx nog even gespeeld, ik heb nog een screen genomen want te veel burout --> gevolg : platte achterbanden. Voor even de namen, ik ben natuurlijk Giorgo en Driverx250 is ROCK-HONDA.... (Een echte honda fan. Bewerkt: 1 februari 2006 door Giorgo Reageren
driverx250 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 ik ga eens een screen maken als ik wheelie doe ok mannen! Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Jammer genoeg weet Driverx niet hoe hij een plaatje online zet . Dus ik doe het even voor hem. Dit zijn erg mooie screens : Reageren
driverx250 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) ja ik kan wheelie met mij auto en dat is best wel vet!!!! Seg zijn Giorgo en ik de enigste die hier babbelen of wat?? =============================================== GREEEEEEEEETSZ Driverx250 Bewerkt: 11 februari 2006 door driverx250 Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Post hier nou echt niemand . Nou dan zal ik maar wat screens posten zeker. Een lekke drift mag wel eens. Hetzelfde geldt voor een Donut. Hier trek ik een lekkere Wheelie. Whoops, iets té snel door de bocht. Een ongelukje kan gebeuren. Cockpit,Cockpit Whe Are Gonna Crash. Ik wou een Porsche Flatnose nabootsen maar het is niet gelukt. Dit is niet al té best voor mijn banden. Voor de duidelijk, Giorgo ben ik (rode wagen met rode velgen) Driverx250 is Rock*Honda*CRX(Blauwe wagen). Maar ik zeg het nogmaals, dit spel is een echte aanrader het is erg realistisch en je kan zelf je setups bepalen ! De geluiden enz.. zijn erg goed nagebootst. Op de huidige site van LFS duurt het downloaden amper 10 minuten ! Deze site dus. Giorgo. Bewerkt: 17 februari 2006 door Giorgo Reageren
ikt Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Moet je nou wél of níet betalen?? Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Je kan de Demo downloaden. Daar kan je racen,driften, dragracen zelf je setups maken. Je hebt keuze uit 3 skins. enz... Die is gratis die heb ik ook. De volledige versie kost 30 -, daar heb je meer dan 14 voertuigen. Reageren
ikt Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Ik kom zo online ! (Als dat mogelijk is ) Wat is jullie server?? Bewerkt: 18 februari 2006 door ikt Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Je kan op verschillende servers gaan voor te racen. Ik en Driverx hebben ook een Clan maar dat is met een wachtwoord dus dat kunnen we jullie niet geven. Maar ik hang meestal ergens uit op een dragserver voor wheelies. Reageren
driverx250 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 en ik ook op drag of drift servers!! als ik nog eens bij mijn ma ben zal ik een screen posten van een drift die zeker 4bochten lang is echt zalig !!! en jawel Giorgo kan nu ook al driften(nog niet super maar het begint ) ================================================= Driverx250 Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Wel een lachen spel ik speel het wel eens met me vriend lekker een burn out trekken. Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) dit is dus de bekende 4bochten lange drift van mij. Bewerkt: 12 maart 2006 door Giorgo Reageren
driverx250 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Van mij dus.... ik heb dat bij giorgo thuis gedaan op zijn account =================== Driverx250 Reageren
ikt Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 *bump* Hoe kan ik mijn eigen muziek toevoegen? Reageren
VforV Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Waar kan ik mijn nickname invoeren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.