j0ry Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 wat is nouw life voor speed ken wel need for speed maar life voor speed neee Reageren
Velaro Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 wat is nouw life voor speed ken wel need for speed maar life voor speed neee Het draait hier ook om racen. In tegenstelling tot Need For Speed gaat het hier om op een circuit (toch?) te racen en niet op straat. Tevens lijkt het helemaal niet op Need For Speed. Je hebt een gratis versie, kijk maar in de hoofdpost. De volledige versie kost €30, maar misschien is deze prijs al omlaag gehaald. Reageren
mrtuning Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 ik heb De volledige versie (met een creak) Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 MEGA Bump! een paar vraagjes: wat is de beste instelling van driften in het spel met een XR GT Turbo? ik kan neit online spelen in de demo servers hoe zit dat? Reageren
chieljon Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) ik heb hem nu een maand legaal, echt super. ervoor speelde ik ong 2 maanden demo. zeker met een stuur als de G25 is dit gaaf. koppeling en H shifter zijn volledig ondersteund en er zijn vele opties. mrtuning heeft deze illegaal. lijkt mooi, maar daarmee kan je niet online racen. er zijn wat verwarringen over of je nou moet betalen of niet: de demo heeft drie auto's en een race omgeving. als je eenmalig betaald dan krijg je als ik me niet vergis 25 auto's en een stuk of zes race omgevingen. groeten, chieljon Bewerkt: 18 juli 2008 door chieljon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.