Gtaboy107 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Wie kan er voor mij de laatste 5 missies van Badlands doen?BVD. Deze zijn het: Wu Zi Mu. Farewell, My Love. Tanker Commander. Against All Odds. Local Liquor Store. Small Town Bank. Are You Going to San Fierro? Groeten Gtaboy107. Bewerkt: 14 januari 2006 door gtaboy107
Ruurd31 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Sorry, maar dit gaat namelijk niet. Kijk eens op WiKiGTA, daar vond ik dit: Wu Zi Mu, is een straat race. Om naar de volgende missie te gaan moet ik Farewell, My Love doen. Zo kan ik Are you Going to San Fierro ook niet doen, omdat ik eerst Body Harvest moet doen. Wat moet ik nu doen? ---------------------------------- Ik doe hem wel! Kun je toevallig ook de missienamen melden? Bewerkt: 14 januari 2006 door Ruurd31
Gtaboy107 Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Sorry, maar dit gaat namelijk niet.Kijk eens op WiKiGTA, daar vond ik dit: Wu Zi Mu, is een straat race. Om naar de volgende missie te gaan moet ik Farewell, My Love doen. Zo kan ik Are you Going to San Fierro ook niet doen, omdat ik eerst Body Harvest moet doen. Wat moet ik nu doen? ---------------------------------- Ik doe hem wel! Kun je toevallig ook de missienamen melden? Body Harvest is al klaar hoor. Groeten Gtaboy107.
Ruurd31 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) In overleg met Dizzee gaat hij hem nu doen, ik moet nu stoppen. Dit lijkt me een mooie oplossing! Dizzee je moet deze misises doen: CV: Wu Zi Mu - Farewell My Love TT: Body Harvest - Are you going to SF Veel succes! Bewerkt: 14 januari 2006 door Ruurd31
Gtaboy107 Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Oké, dan doe ik de laatste missie "Are you going to San Fierro" voor je.Tot zo! ---------------------- Foutje opgetreden: Als ik "Are you going to San Fierro" wil doen, moet ik eerst nog CV doen. Moet ik die ook doen? Ja doe die dan ook maar. Groeten Gtaboy107.
Dizzee Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Je kan nu missies beginnen spelen in San Fierro. Savegame zit in de bijlage. (Ik had het overgenomen van ruurd, zie ook zijn vorige bericht. )
Gtaboy107 Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Dank jullie wel! Jullie zijn echt aardig. Groeten Gtaboy107. >>> Door Dizzee: :$ Slotje. <<<
Recommended Posts