EJanick Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Ik wil voor GTA Vice een officiele Politie Skin, aangezien ik op gta games nog niej kan ik loggen vanwege een probleem kan ik em niej downloaden Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Je krijgt hem ook na een missie wist je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EJanick Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Ooh waardan Maar ik wil ook precies dat hoofd enzoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Dat hoofd moet je maar even in het modding forum vragen. Daar helpen ze je wel. Maar een politie uniform kun je krijgen na de missie 'Cop Land'. Je kunt het uniform dan ophalen in het politiebureau in Washington Beach. Met dit uniform kun je in de legerbasis zonder beschoten te worden, en ook in de missie 'No Escape?' is het erg handig. Bewerkt: 14 januari 2006 door flying dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Ik heb hem al de skin gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.