Achille Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Gratis Antivirus? En waar te downloaden , ik heb nodig b.v.d. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ik ook maar dan wel voor win ME Reageren
Slimm Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 www.hitmanpro.nl Een all-in-one oplossing Je kan zelf kiezen welke programmas je wilt of niet, er zit van alles in, van Spyware tot Antivirus Om dingen aan en uit te vinken moet je naar configuratie gaan, de installatie kan een tijdje duren maar ik raad je deze 100% aan. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 hitman pro kan alleen op win xp tog? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Avast Home Je moet je wel registreren om het langer dan 60 dagen te gebruiken, maar het registreren van de Home-versie is gratis. Reageren
-Roy- Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Volgens mij kun je er beter eentje kopen. Op het web zijn wel een paar goeden te vinden maar daar zit misschien spyware of iets dergelijks in. Niet op banners of etc. ingaan. Misschien heeft je provider nog iets te bieden. De mijne tenminste wel. Reageren
ikt Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Microsoft Antispyware is een goede antispyware-oplossing Reageren
Velaro Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Antivir,volledig gratis Reageren
Upstream Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 www.hitmanpro.nlEen all-in-one oplossing Je kan zelf kiezen welke programmas je wilt of niet, er zit van alles in, van Spyware tot Antivirus Om dingen aan en uit te vinken moet je naar configuratie gaan, de installatie kan een tijdje duren maar ik raad je deze 100% aan. Ik snap echt niet wat iedereen hier goed aanvind. Ik had het dus gedownload, toen ging ik het instaleren gaat hij zelf de hele instalatie doorlopen zonder dat ik ergens op kan klikken. Vervolgens krijg ik alleen meer trails van producten die ik al op me pc had en verlopen waren. Gelijk er weer afgedonder die zooi, ik werk nu gewoon weer met norton en antivir en een gecracked[/font] spyware scanner. Nog nooit problemen mee gehad. Reageren
ikt Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Bij hitmanpro hoef je hem allen maar te instaleren. Daarna start hij zichzelf op. Hij doet dan alles automatisch. Maar soms zie je een bericht bovenaan het schermpje: klik op ja maar dan voor altijd. (Weet niet meer hoe dat knopje heet) Vanaf nu doet hij alles zelf, je moet je pc even met rust laten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.