shanon Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 In sommige screens van de san andreas zie je deze 'uzi' die in vice city gebruikt werd maar, als ik de game speel is die uzi model nergens meer te vinden. weet iemand warrom? Reageren
BaasB Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Zou je a.u.b. ook een plaatje kunnen geven van die uzi in San Andreas? En verder even voor de duidelijkheid: Er zijn 3 verschillende uzi's. Bekijk dit maar eens: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Machine_Pistols Zit er die uzi bij die je bedoelde? Als dat niet het geval is, was het misschien een screen die gemod is Groeten BaasBart Reageren
shanon Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Deze bedoel ik, en btw die is niet gemod. Reageren
BaasB Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Uhm... Dan weet ik het niet. Ik denk dat die wapens speciaal voor die screen/filmpje gemaakt is/zijn, en dat je die wapens niet echt in het spel zelf kunt gebruiken. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast..?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Die Uzi bestaat ook wel hoor BaasB, maar heeft alleen een andere naam. Die uzi van jou plaatjes heet de Mirco-MP5. Micro-MP5 heet dus die Uzi, maar er zijn meerdere versies van een soort Uzi. Zo bestaat de Tec-9 en de MP5 ook nog als type Uzi. Would you see more Machine Pistols? http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Machine_Pistols Succes ermee! @FD: Hij bedoelt die Uzi van dat plaatje, dat is de Mirco-MP5!!! Bewerkt: 14 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) @ Ruurd: dat is geen echte uzi zoals in Vice City. De micro smg is lichter dan de uzi. De uzi kun je in San andreas simpelweg niet krijgen, wel de mp5. Edit: nu snap ik het helemaal niet meer. :s Bewerkt: 14 januari 2006 door flying dutchman Reageren
Goliat Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 de MP5 is dus de vervanger van de uzi? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Nee, de mp5 was er in VC ook al Reageren
shanon Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Trouwens, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Trouwens, nog gefeliciteerd met je verjaardag. dit heeft helemaal niks met dat topic te maken maar .. dat is gewoon een Model die alleen is gebruikt voor CutScenes ! Reageren
shanon Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Moonbeam is vandaag 14 geworden! ik mag hem toch wel feliciteren?? Reageren
gta_player Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 jawel maar het hoort misschien niet in dit topic thuis Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Moonbeam is vandaag 14 geworden! ik mag hem toch wel feliciteren?? Hey shanon! Als je iemand wilt feliciteren, dan moet je dat gewoon via PM doen, of je mag misschien wel een topic erover aanmaken in het 'Zin en Onzin' gedeelte, maar dat weet ik niet zeker. Maar in ieder geval niet in een topic waar het over een Uzi enzo gaat. Bewerkt: 15 januari 2006 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.