Trax Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Hier een plaatje van Wu Zi Mu, de blinde triad baas Reageren
Arjen Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Jep. I know Heb ik al vaker gezien, ook in de PSM2 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Wat jammer blinde Chinezen hoe moeten wij nou ooit een fatsoenlijk gevecht aangaan??? <_< Reageren
Melchior Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Vage gast, bij zo'n Triads baas denk ik altijd aan een oud iemand. Reageren
Q Dude Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Wat jammer blinde Chinezen hoe moeten wij nou ooit een fatsoenlijk gevecht aangaan??? <_< Dat iemand 1 zintuig minder heeft hoeft nog niet te beteken dat hij daadwerkelijk ook echt "slapper" is dan jou. Het schijnt namelijk dat hier door hun gehoor ,reuk en andere zintuigen juist heel scherp zijn. (heb het alleen maar uit een film hoor ) Reageren
Trax Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Ik denk dat Wu Zi Mu echt een van de gevaarlijkste gasten is. Vooral omdat hij Chinees/Japans is, en de maffiabazen uit die landen zijn vaak niet voor de poes! (zelfs niet voor de kat :lol: ) Reageren
Lantyz Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Vage gast, bij zo'n Triads baas denk ik altijd aan een oud iemand. Jah, inderdaad! :blink: Ik had me al helemaal zo'n oude knar in zo'n lang lichtroze gewaad voorgestelt! :lol: Hij ziet er op de screen overigens niet uit alsof je ruzie met 'm moet krijgen. Reageren
The Godfather Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Hier een plaatje van Wu Zi Mu, de blinde triad baas gewoon door ze kop schieten , en dan zeggen....die zag je niet aankomen he :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Hier een plaatje van Wu Zi Mu, de blinde triad baas gewoon door ze kop schieten , en dan zeggen....die zag je niet aankomen he :lol: :blink: Dat is gemeen, of zeggen als het groen is, U kunt doorlopen hoor geen probleem :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 ja,kijk het is een baas dus hij is machtig misschien dat hij blind is geworden door een vechtpartij? Reageren
killerbee Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 hij si door mij blind geworden ik deed met me vingers zijn ogen eruit steken Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 ik denk dat je hem zelf moet doden mar door een ongelukje word hij aleen blind :lol: Reageren
Ken-D Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 ik laat hem tegen een paal aanlopen en dan effe mijn stoby pakken :lol: Maybe is hhij wel ouder alleen lijkt het niet zo. Postaldude Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Hij zal wel een 1 of andere gangbaas zijn denk ik en hij zal ook wel gevaarlijk zijn denk ik. dat is meestal met blinde gasten in een gang die hebben altijd veel bescerming Reageren
The Outlaw Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Hij zal wel een 1 of andere gangbaas zijn denk ik en hij zal ook wel gevaarlijk zijn denk ik. dat is meestal met blinde gasten in een gang die hebben altijd veel bescerming Ben benieuwd of je van hem ook missies krijgt <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.