Jump to content

Wu Zi Mu


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    9

  • liltuner

    8

  • Trax

    5

  • Eros

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kenji is een Yakuza :lol:

waar staat dat nou weer, in mijn vraag stond geen kenji????, zie je spoken se7en, maar om effe ontopic te blijven ik denk dat ze gewoon het vliegtuig hebben gepakt nadat ze in Liberty City geen nut meer hadden(kweet het klinkt misschien raa <_< r maar toch :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Kenji is een Yakuza  :lol:

waar staat dat nou weer, in mijn vraag stond geen kenji????, zie je spoken se7en, maar om effe ontopic te blijven ik denk dat ze gewoon het vliegtuig hebben gepakt nadat ze in Liberty City geen nut meer hadden(kweet het klinkt misschien raa <_< r maar toch :) )

Doe niet zo zielig, je hebt hem ge-edit <_<

Liberty City speelt zich later af als San Andreas, dus dat kan niet :lol:

Ik denk eerlijk gezegd dat je Wu Zi Mu moet vermoorden, en dat de Triads dan vluchten, en zo, kom je ze verschillende jaren later (voor ons eerder), in Liberty City tegen, als ander persoon :)

Link to comment
Delen op andere websites

he dat kan :puh:

maar weet je Wu Zi Mu heeft misschien eerst een onderbaas waar tegen je moet vechten met die katana en daarna tegen wu zi mu,dat je die dan doodmaakt en dat kenji als een iets jongere gast vlucht in het vliegtuig en dan naar liberty city vlucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...