VforV Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Raakt die brug ooit afgewerkt in GTA LCS of blijft ze in de stellingen staan? En wat met het Stadion in Staunton Island? Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Je de stellingen blijven gewoon staan. Ook als je het 100% uitgespeeld hebt. En wat bedoel je met het stadion? In de hele game heb je daar eigenlijk niets te doen, het maakt ook niet deel uit van de verhaallijn.... Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik denk dat hij bedoelt of het stadiom ooit wordt afgemaakt. Reageren
Dfix Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ja dat denk ik ook dat hij dat bedoelt. Maar wel raar dat die Brug nooit klaar word gemaakt. Dit vind ik zeer jammer. Reageren
quinton Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ja dat denk ik ook dat hij dat bedoelt. Maar wel raar dat die Brug nooit klaar word gemaakt. Dit vind ik zeer jammer. ik vind het niet jammer want inplaats van die brug heb je de ferry gekregen Reageren
VforV Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik denk dat hij bedoelt of het stadiom ooit wordt afgemaakt. Ja dat denk ik ook dat hij dat bedoelt. Maar wel raar dat die Brug nooit klaar word gemaakt. Dit vind ik zeer jammer. Ja, dat bedoel ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.