Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ik stem voor The Spanierd omdat de avhtergrond daar wel mooier is bij italian zijn de plaatjes juist mooier(voetballer)
cj_sucks Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 italian ik vind die gewoon mooier dan dan die van spanierd
Ferre Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 stemmen tot 18 januari 23:59 Oke, dan mag het zeker nog... The Italian: Jouw renders vind ik een mooiere kwaliteit. Alleen de achtergrond vind ik helemaal niks. Maar verder vind ik de achtergrondkleur wel oke. En de stroke om je lettertype heen vind ik te dik. The Spanierd: De achtergrond vind ik wel meet een mooie brush gedaan, maar de kleuren iets minder. Jou lettertype vin dik wel mooier, en de stroke is ook oke. Alleen het Barcelona logo die vind ik niet bij de rest van de sig passen. Mijn stem gaat naar The Spanierd
The Italian Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Tussenstand 4-3 in het voordeel van The Spanierd please stem nog op mij :$
RonaldVC Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Ik stem niet. Ik vind het een beetje raar om het stemmen met een dag (eigenlijk 2) te verlengen omdat het gelijk staat.... Als de uitslag 3-3 is dan is dat toch gewoon de uitslag? Of staat dat in de regels ofzo??? EDIT: als ik het goed lees is het nu 5-5. Dus als nu niemand meer stemt wil je het dan nog met een dag verlengen? Zo kan een battle eeuwig duren natuurlijk...... Bewerkt: 18 januari 2006 door RonaldVC
The Italian Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Ik stem niet. Ik vind het een beetje raar om het stemmen met een dag (eigenlijk 2) te verlengen omdat het gelijk staat....Als de uitslag 3-3 is dan is dat toch gewoon de uitslag? Of staat dat in de regels ofzo??? In andere battle topics die geindigd waren in een gelijkspel gingen ze een dag erbij verlengen Bewerkt: 18 januari 2006 door The Italian
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Half Uur voor TIJD stem ik op The Spanierd omdat hij van die leuke brushes heeft. Bewerkt: 18 januari 2006 door AmsterdamBoy
Slimm Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Battle afgelopen, winnaar The Spanierd. 1 punt voor jou. Closed.
Recommended Posts