Jump to content

The Italian VS The Spanierd

Recommended Posts

Geplaatst:

ik stem voor The Spanierd omdat de avhtergrond daar wel mooier is bij italian zijn de plaatjes juist mooier(voetballer)

Geplaatst:
stemmen tot 18 januari 23:59

Oke, dan mag het zeker nog...

The Italian:

Jouw renders vind ik een mooiere kwaliteit. Alleen de achtergrond vind ik helemaal niks. Maar verder vind ik de achtergrondkleur wel oke. En de stroke om je lettertype heen vind ik te dik.

The Spanierd:

De achtergrond vind ik wel meet een mooie brush gedaan, maar de kleuren iets minder. Jou lettertype vin dik wel mooier, en de stroke is ook oke. Alleen het Barcelona logo die vind ik niet bij de rest van de sig passen.

Mijn stem gaat naar The Spanierd

Geplaatst:

Tussenstand 4-3 in het voordeel van The Spanierd

please stem nog op mij :$ :-(:):):):):D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem niet. Ik vind het een beetje raar om het stemmen met een dag (eigenlijk 2) te verlengen omdat het gelijk staat....

Als de uitslag 3-3 is dan is dat toch gewoon de uitslag? Of staat dat in de regels ofzo???

EDIT: als ik het goed lees is het nu 5-5. Dus als nu niemand meer stemt wil je het dan nog met een dag verlengen? Zo kan een battle eeuwig duren natuurlijk......

Bewerkt: door RonaldVC
Ik stem niet. Ik vind het een beetje raar om het stemmen met een dag (eigenlijk 2) te verlengen omdat het gelijk staat....

Als de uitslag 3-3 is dan is dat toch gewoon de uitslag? Of staat dat in de regels ofzo???

In andere battle topics die geindigd waren in een gelijkspel gingen ze een dag erbij verlengen :) Bewerkt: door The Italian

Half Uur voor TIJD stem ik op The Spanierd omdat hij van die leuke brushes heeft.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...