gta mega fan Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 he jongens ik was benieuwd of je nog van tom and jerry hield je weet wel die tekenfilm. ik persoonlijk wel vooral tom die is echt geinig
Juice Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik heb het gevoel dat dit weer zo'n onzinnige topic is, en dat het uit gaat lopen op een spamfestijn.. Maargoed, om deze post nog even nuttig te maken. Ik keek vroeger heel vaak naar Tom & Jerry. Ik vond het geweldig. Jammergenoeg hebben wij geen Cartoon Network meer, want daar moest je voor gaan betalen.
-Roy- Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ehh...nee. Ik heb er nooit van gehouden. Wat ik nog wel steeds leuk vind is "Leven met Louie". (hoe schrijf je louie?) Dat is echt een hele grappige tekenfilm. Maar volgens mij is het niet meer op tv.
gta mega fan Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) ja wel hoor je kan tom and jerry op cartoon network kijken hoor teminste daar kijk ik het altijd Bewerkt: 14 januari 2006 door gta mega fan
Typhoon Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Vroeger vondt ik het wel vet leuk, maar nu niet meer.
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik kan cartoon network nog wel ontvagen maar dan moet ik een uitgebreid pakket nemen. Maar ik vind het geweldig! maar heb het al jaren niet meer gezien
Matiscus Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik vond het gewoon weg zalig, ik keek er vorig jaar elke woensdag middag naar. Zo het kleine ding heeft altijd geluk. En die grote lompe kat altijd tegenslag. Geinig gewoon.
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Heel geinig vooral die borden die Jerry om laat vallen @Juice Jij denkt wel echt dat elke topic onuttig is? @Matiscus Muis en Kat Tom is KAT Jerry is Muis Bewerkt: 14 januari 2006 door AmsterdamBoy
.Sharingan Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ik zie het bijna nooit meer wat ik ook leuk vind is Ed Edd 'n Eddy en I Ar Baboon
Mazzeltje Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Het is inderdaad een topic die eigenlijk te onzinnig is. Zo kun je wel heel veel topics maken, bijvoorbeeld: -Hou je nog van de Smurfen. -Hou je nog van de Snorkels. -Hou je nog van de Fabeltjes-Krant. Enz Enz Enz. Deze gaat dus op slot. En dit hoort meer thuis in het Muziek & Film Fora. Het gaat immers over een (oude) Tekenfilm. (Film)
Recommended Posts