-Niels- Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Voor al die jongelui die goed sig's kunnen maken. Maar geen goed plaatje vinden met een wit achtergrond maar één vinden met een met een ''gevuld'' achtergrond zoals dit: Voorbeeld Halo 2. Kunnen hier hun plaatje neerzetten die ze graag met een wit achtergrond willen hebben om te kunnen gebruiken in een sig. Er zijn op het forum vast wel mensen die dit perfect kunnen afwerken van hun vraag ik graag hun medewerking. (als je wilt hoor) Ik zou graag willen dat dit plaatje word gerendert door iemand. Diegene die het gaat doen, alvast hartstikke bedankt! Bewerkt: 19 juli 2005 door -Niels- Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Zoek eens rond op deze site. Daar vind je tig renders en deze vast ook wel, verder is dit wel een handig topic Aangezien ik zelf ook al een tut hierover heb geschreven. Renders tut. Reageren
Arjen Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Om toch nog behulpzaam te zijn... Reageren
-Niels- Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Om toch nog behulpzaam te zijn... Ah, dank je wel MClaw. Hoop dat dit topic een beetje gaat lopen. :unsure: Reageren
Timos Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb hier ook een hele goede site: *klik* Reageren
kortman_8 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Wie wil deze voor mij renderen? Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Wie wil deze voor mij renderen? Zo'n klein plaatje kan niemand renderen. Als je wilt dat iemand het doet moet je een groter geven. Reageren
Slimm Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Wie wil deze voor mij renderen? Here You Go Gewoon met de Magic Wand gedaan, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Bewerkt: 20 juli 2005 door Slimm Reageren
kortman_8 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Verkeerde. Ik hoop dat deze wel gerenderd kan worden. Reageren
Synchro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Kan iemand deze voor mij renderen? De hele Blitz Team renderen AUB. Alvast Bedankt Edit:Bedankt Silverwing Bewerkt: 20 juli 2005 door Synchro Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Ik heb hem voor je gerendert Synchro. Het was niet zo makkelijk, erg lastig met dat haar. Maar dit is het geworden, ik hoop dat je het goed vindt. Bewerkt: 20 juli 2005 door Silverwing Reageren
Synchro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) :lol: Wil je die voor mij doen ? =) Final Fantasy Rikku Bewerkt: 20 juli 2005 door Synchro Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 :lol: Wil je die voor mij doen ? =)Final Fantasy Rikku Ik heb er heel lang aan gewerkt, maar hier is zij dan! Ik hoop dat je het mooi vind, alleen het haar was erg moeilijk. Reageren
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Vraag hier je renders aan! Heb je een plaatje en je wil hem als render gebruiken? Vraag dan hier of iemand een render voor je wilt maken. Lijstje: [color=#3333FF][size=3][b]Aanvraag[/b][/size][/color] [b]Naam:[/b] [b]Wens:[/b] [b]Plaatje:[/b] [img][/img] [b][color=#FF6600][size=3]Klaar![/size][/color][/b] [b]Naam aanvrager: [/b] [b]Plaatje:[/b] [b]Link:[/b] Zijn er vragen, opmerkingen of tip? Stuur me een PB _________________________________________________________________ Aanvraag Naam: Ferre Wens: Alleen Buurman & Buurman erop, de muur niet. Plaatje: Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 @Ferre Hier is al een topic over. Gebruik voortaan de zoekfunctie. Ik voeg het topic samen. Aan de leden > graag wel het lijstje gebruiken, dat is wel zo overzichtelijk vind ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.