Trax Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Death Row Records recently confirmed Dr. Dre's "Let Me Ride" and "Nuthin' But a G Thang," as well as Snoop Dogg's "Gin & Juice" for San Andreas' soundtrack. Dit betekent dus dat Dr. Dre en Snoop Dogg, de soundtracks gemaakt hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Death Row Records recently confirmed Dr. Dre's "Let Me Ride" and "Nuthin' But a G Thang," as well as Snoop Dogg's "Gin & Juice" for San Andreas' soundtrack. Dit betekent dus dat Dr. Dre en Snoop Dogg, de soundtracks gemaakt hebben. gemaakt hebben volgens mij lees ik dat ze hun nummers erin hebben toegevoegd, niet dat ze die Soundtracks hebben gemaakt dat doet volgens mij R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Snoop en Dre hebben de songs gemaakt R* heeft de SA Soundtrack er alleen als naam aan verbonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Snoop en Dre hebben de songs gemaakt R* heeft de SA Soundtrack er alleen als naam aan verbonden Oke dan weet ik genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Ik vind dit echt heel goed nieuws!! :rolleyes: wordt alleen maar beter en beter!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.