Jump to content

Een nieuwe EE

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

WAARSCHIJNLIJK heb ik een nieuwe EE ontdekt, hij heeft te maken met Area 51.

Lees eerst dit:

De geschiedenis van Area 51:

Area 51 is een top-geheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht en is gelegen in de Nevada woestijn ten noorden van Las Vegas. Area 51 werd gebouwd in 1955 als een testgebied voor het pas ontwikkelde U2 spionagevliegtuig. Dit vliegtuig werd onder andere ingezet tegen de Sovjet-Unie. Vanuit dit vliegtuig werden op grote hoogte foto's gemaakt. Maar het neerhalen van één U-2 (met piloot Gary Powers) deed de Amerikanen beseffen dat het niet meer verantwoord was om deze vluchten voort te zetten.

Bron alles klik

Lees nu dit:

Vanaf 1955 werd Area 51 voordurend uitgebreid en gebruikt voor de ontwikkeling van verschillende BLACK PROJECTS. BLACK PROJECTS bestonden uit de ontwikkeling en uittesting van nieuwe geavanceerde militaire vliegtuigen, zoals de A-12 "Blackbird", de F-117 "Nighthawk" Stealth Fighter en de B-2 Stealth bommenwerper. Andere Black Projects zijn onlangs in de openbaarheid gekomen, zoals de Aurora Stealth straaljager met z.g. scramjet technologie. Hierdoor is het voor Aurora mogelijk snelheden te ontwikkelen die voor gewone militaire straaljagers onmogelijk zijn. Onbemande vliegtuigen worden ook op dezelfde basis uitgetest. De basis wordt constant bewaakt en is moeilijk toegankelijk.

De basis is in het verleden door UFO-aanhangers vaak genoemd als locatie waar de Amerikaanse overheid buitenaardse intelligente wezens verborgen zou houden, maar van enig bewijs over het in bewaring hebben van vliegende schotels met ufonauten is nooit iets gebleken. Het is wel zo, dat niet-geïndentificeerde vliegende objecten later de militaire versies van de Stealth-vliegtuigen bleken te zijn, zoals de F-117 Nighthawk.

De basis is ook gebruikt om top-geheime militaire projecten en hardware (zoals satelliet-onderdelen) te begraven. Hierdoor wilde men voorkomen dat deze projecten zouden uitlekken. Zie daarvoor de pagina over Big Bird.

lees het nu nog eens :puh: . Zie je die caps lock letters: "Black Projects" En denk nu eens aan die missie die je voor die Hippie moest doen die heette?.......Juist "Black Projects"

Nou even duidelijk zijn:

Vraag 1: is dit een verwijzing naar Real life?

Antw 1: Ja, want het is in Real life ook en ingame dus is het een verwijzing naar Real life.

Vraag 2: Is het een mopje van R*?

Antw 2: Ik denk dat ze het express erin hebben gedaan om een EE te vormen, je kan er niet om lachen maar ze hebben het wel op zettelijk gedaan.

Bron alles klik

En niet net doen dat het niet een EE is! dus ook niet jaloers worden :puh:

( ps: ik heb op gtafora de zoekfunctie gebruikt )

Als je zegt dat het al bekend was laat dan de link zien, heb je die niet dan beschouw ik het als: door mij gevonden

Greets Grove St.

©Copyright: Grove St. alle rechten voorbehouden 2006

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grove St.

14

• Moonbeam

11

• Piet-Herr

7

• Typhoon

4

Geplaatst: (bewerkt)
ik weet het niet zeker maar volgens mij was dit al bekend

Oke, even netjes vragen: Heb je het topic/bewijs?

PS: BLIJKBAAR DURFT NIEMAND IETS TE ZEGGEN :puh:

En als niemand iets zegt is het een EE

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:
lees het nu nog eens . Zie je die caps lock letters: "Black Projects" En denk nu eens aan die missie die je voor die Hippie moest doen die heette?.......Juist "Black Projects"

Die missie heet Black Project, zonder 's' :)

Antw 1: Ja, want het is in Real life ook en ingame dus is het een verwijzing naar Real life.

Heel leuk, maar Black Project lijkt me een algemene term voor geheime dingen, dus niet specifiek iets voor Area 51.

Geplaatst:

Ok meneer 'ik-zie-in-alles-een-easteregg' jij hebt ongelijk dat het een easter egg is, je hebt wel gelijk dat het een verwijzing is, Rocktsar doet dit niet op grappig te zijn, maar om de link niet te laten weg vagen dat San Andreas op ónze aardbol ligt, en niet ergens anders.

Het is een EE, want anders zouden ze het ook een andere naam kunnen hebben gegeven. Precies dat woord. En Piet-Herr, niet lollig doen, want iedere nederland weet dat er staat: BLACK PROJECTS bestonden uit de ontwikkeling en uittesting van nieuwe geavanceerde militaire vliegtuigen. is meervoud, dus 1 project is Black Project zonder s en hoeveel missie's moest je doen met SA 1 goed zo! :sst: Ik denk dat je niet goed staat voor nl op school. :schater:

Hoe het zou kunnen heten:

- Project

- Secret Project

- en al die ander gekke namen!

Ook is de bron 1 van de beste info site ter wereld, bij een pietje peuk site halen ze die missie naam niet vandaan, daarom.

Suc6 met Nederlands Piet-Herr. :bonk:

Zolang niemand een vroeger topic heeft over dit blijft dit een EE. Of jullie willen of niet.

Bewerkt: door Grove St.

Bovendien heeft arena 51 op geen enkele manier, volgens geen enkel gerucht dan ook, ook maar een f*ck met jettpacks te maken of de onwikkeling daarvan totdat iemand foto's heeft van een aurora ofzo in area 69(in san andreas dus) is er geen reden om nog op dit topic in te gaan. als grove St zo nodig een topic wil maken ga dan naart onzin forum ipv hier te lopen wauwelen over nep EE :@

EDIT: ohw die post moet zijn gestuurd toenk dit schreef, maar ik blijf bij mn mening.

@ grove st: je moet niet beweren dat omdat niemand zin heeft om op die lulkoek van je in te gaan dat een bewijs is dat je gelijk hebt. :ch:

WEER EDIT: wat loop je tegen Piet-Herr te zeiken? hij wijst je erop dat het enkelvoud is bij de missie en jij lult over meerdere VLIEGTUIG(dus niet jettpack) projecten, jij gaat hem gewoon beledigen omdat je het niet kan hebben dat je gewoon niks ondekt hebt.

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:
Bovendien heeft arena 51 op geen enkele manier, volgens geen enkel gerucht dan ook, ook maar een f*ck met jettpacks te maken of de onwikkeling daarvan totdat iemand foto's heeft van een auora ofzo in area 69(in san andreas dus) is er geen reden om nog op dit topic in te gaan. als grove St zo nodig een topic wil maken ga dan naart onzin forum ipv hier te lopen wauwelen over nep EE :@

EDIT: ohw die post moet zijn gestuurd toenk dit schreef, maar ik blijf bij mn mening.

@ grove st: je moet niet beweren dat omdat niemand zin heeft om op die lulkoek van je in te gaan dat een bewijs is dat je gelijk hebt. :ch:

WEER EDIT: wat loop je tegen Piet-Herr te zeiken? hij wijst je erop dat het enkelvoud is bij de missie en jij lult over meerdere VLIEGTUIG(dus niet jettpack) projecten, jij gaat hem gewoon beledigen omdat je het niet kan hebben dat je gewoon niks ondekt hebt.

Ten eerste: Weet je niet het verschil tussen een Arena 51 en Area 51 :schater:

Ten tweede: Niet schelden anders warn: lulkoek , Zeiken lult ( als ik zo door kijk, ziet het er niet goed uit )

Ten Derde: niemand heeft het eerder ontdekt, de vragen die ik stelde of het een EE is kloppen, dus een EE.

Ten Vierde: Ik loop niet te z**ken.

Ten Vijfde: Denk niet dat R* alles na aapt zoals jij, de missie hoeft niet precies over een vliegtuig te gaan. maar over een project. niet heel het verhaal hoeft precies te kloppen dit is info van 1 goede site.

Ten Zesde: ik beledig niemand, ik zeg alleen dat hij tegen argumenten en goed moet lezen! voordat je een beetje onnodig ga posten.

Ten Zevende: ik heb wel iets ondekt je moet niet jaloers zijn.

PS: nog steeds geen: Topic hierover, niemand goede argumenten. dus EE, en de vragen kloppen. :sst:

Ik denk dat je niet goed staat voor nl op school.
Suc6 met Nederlands Piet-Herr.

Een 9, maar toch bedankt.

ik zeg alleen dat hij tegen argumenten en goed moet lezen!

Kun je dat als een normale zin posten, er mist een werkwoord. Wie was hier ook al weer slecht in Nederlands?

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

Ga nou niet ruzie maken!

Het is inieder geval geen EE dat is zeker, want dat kan je bijna alles wel een EE noemen, het lijkt mij gewoon een kleine verwijzing... Die ze meschien niet eens expres hebben gedaan.

Geplaatst:

Kun je dat als een normale zin posten, er mist een werkwoord. Wie was hier ook al weer slecht in Nederlands?

Vindt je het gek, nu jij zo gek typt ga ik ook fouten maken.. OJAH DISS :puh:

reacties:

1ste: dat weet ik wel, arena 51 is gewoon de vertaling, jij kan de regels ook gaan lezen:

praat nederlands
:schater:

2e ok, het spijt me ik zal het nooit meer doen :engel:

3e als er niks ontdekt is is het niet vreemd dat niemand het eerder heeft ontdekt.

4e wauw wat een argument, kan ik ook tegen jou zeggen

5e als het niet ergens naar verwijst dus naapt, is dit ook geen EE

6e je loopt hem af te zeiken zonder reden, en trekt meteen conclusies over hoe ie op school is je bent gewoon opppervlakkig.

7e ik ben niet jaloers op iemand die EE moet verzinnen om zich belangrijk te voelen.

Verder denk ik dat we de oorlog maar moeten stoppen omdat het nergens over gaat en nergens heen.

alle verdere posts weer over dit onderwerp dan hou ik mn mond ook verder :puh:

Vindt je het gek, nu jij zo gek typt ga ik ook fouten maken.. OJAH DISS

waar slaat dat op :?

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Vindt je het gek, nu jij zo gek typt ga ik ook fouten maken.. OJAH DISS :puh:

Wijs dan aan waar ik gek typ, meneer-die-niet-weet-wanneer-die-een-d-of-een-t-moet-schrijven.

Vraag 2: Is het een mopje van R*?

Antw 2: Ik denk dat ze het express erin hebben gedaan om een EE te vormen, je kan er niet om lachen maar ze hebben het wel op zettelijk gedaan.

Antw 1: Ja, want het is in Real life ook en ingame dus is het een verwijzing naar Real life.So what? Heeft niks met een EE te maken. Je zegt het zelf een verwijzing en geen EE.

Antw 2: Ik denk dat ze het express erin hebben gedaan om een EE te vormen, je kan er niet om lachen maar ze hebben het wel op zettelijk gedaan.Ze zetten toch alles opzettelijk erin? Ze gaan toch niet perongeluk een gebouw ofzo erin zetten? Een EE is een verborgen grapje of boodschap, dat heeft deze allebei niet

kortom je hebt helemaal gelijk dat dit een verwijzing is, maar geen EE!

[EDIT]Heb ik je toch stilgemaakt he? ;)

Bewerkt: door M-92
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...