Jump to content

Een nieuwe EE


Grove St.

Recommended Posts

Vraag 1: is dit een verwijzing naar Real life?

Antw 1: Ja, want het is in Real life ook en ingame dus is het een verwijzing naar Real life.

Vraag 2: Is het een mopje van R*?

Antw 2: Ik denk dat ze het express erin hebben gedaan om een EE te vormen, je kan er niet om lachen maar ze hebben het wel op zettelijk gedaan.

Antw 1: Ja, want het is in Real life ook en ingame dus is het een verwijzing naar Real life.So what? Heeft niks met een EE te maken. Je zegt het zelf een verwijzing en geen EE.

Antw 2: Ik denk dat ze het express erin hebben gedaan om een EE te vormen, je kan er niet om lachen maar ze hebben het wel op zettelijk gedaan.Ze zetten toch alles opzettelijk erin? Ze gaan toch niet perongeluk een gebouw ofzo erin zetten? Een EE is een verborgen grapje of boodschap, dat heeft deze allebei niet

kortom je hebt helemaal gelijk dat dit een verwijzing is, maar geen EE!

Een verwijzing van de game naar het echte leven is een EE lees eens de regel over EE door.

@ meneer-die-niet-weet-wanneer-die-een-d-of-een-t-moet-schrijven.: wist je dat je geen - tussen de woorden moet doen. ;)

( zie je )

Ik vind het een EE, laten we maar stoppen hiermee. Maar als iemand anders het opeens vind, dan opeens iedereen: hij had toch gelijk. Dit is een EE klaar. Verder zeg ik bijna niks haha :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grove St.

    14

  • Moonbeam

    11

  • Piet-Herr

    7

  • Typhoon

    4

ik snap eindelijk wat je bedoelt!

REAL LIFE is een ander spel van rock* dus er wordt bij de regels geen engels woord bedoelt!

oftopic: die streepjes moeten er wel tussen

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1: is dit een verwijzing naar Real life?

Antw 1: Ja, want het is in Real life ook en ingame dus is het een verwijzing naar Real life.

Vraag 2: Is het een mopje van R*?

Antw 2: Ik denk dat ze het express erin hebben gedaan om een EE te vormen, je kan er niet om lachen maar ze hebben het wel op zettelijk gedaan.

Antw 1: Ja, want het is in Real life ook en ingame dus is het een verwijzing naar Real life.So what? Heeft niks met een EE te maken. Je zegt het zelf een verwijzing en geen EE.

Antw 2: Ik denk dat ze het express erin hebben gedaan om een EE te vormen, je kan er niet om lachen maar ze hebben het wel op zettelijk gedaan.Ze zetten toch alles opzettelijk erin? Ze gaan toch niet perongeluk een gebouw ofzo erin zetten? Een EE is een verborgen grapje of boodschap, dat heeft deze allebei niet

kortom je hebt helemaal gelijk dat dit een verwijzing is, maar geen EE!

Een verwijzing van de game naar het echte leven is een EE lees eens de regel over EE door.

@ meneer-die-niet-weet-wanneer-die-een-d-of-een-t-moet-schrijven.: wist je dat je geen - tussen de woorden moet doen. ;)

( zie je )

Ik vind het een EE, laten we maar stoppen hiermee. Maar als iemand anders het opeens vind, dan opeens iedereen: hij had toch gelijk. Dit is een EE klaar. Verder zeg ik bijna niks haha :D

Een boom is toch ook in Real Life, EE? nee? CJ> Carl Johnson, als iemand toevallig zo heet in Real Life, EE? nee. Als een missie toevallig een naam heeft die in Real Life ook wordt gebruikt, EE? Nee.

Trouwens kijk eerst naar je eigen spelfouten voordat je daar een ander op gaat beoordelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een verwijzing van de game naar het echte leven is een EE lees eens de regel over EE door.

@ meneer-die-niet-weet-wanneer-die-een-d-of-een-t-moet-schrijven.: wist je dat je geen - tussen de woorden moet doen.

( zie je )

Ik vind het een EE, laten we maar stoppen hiermee. Maar als iemand anders het opeens vind, dan opeens iedereen: hij had toch gelijk. Dit is een EE klaar. Verder zeg ik bijna niks haha

In m'n Nederlandsboek staat dat je dat soort samenstellingen met streepjes moet schrijven. En je zou nog steeds aanwijzen waar ik zo gek typ.

Je zegt nu:"Dit is een EE klaar", maar het is onzin om een discussie zo af te kappen. Dat jíj het een EE vind weten we nu wel, maar nu zeg je eigenlijk: Ik heb gelijk en jullie niet, punt uit, dat is gewoon zo, feit.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen opeens hier zeg :bonk: . laten we nu maar ophouden, jullie vinden het geen EE. maar ik vind ( Zonder T ) het wel, toch is het goed bedacht.

VGV Grove St.

EDIT: @Moonbeam: ik snap niet wat je bedoelt, ik ken geen spel van R* die "Real life" heet. Daar heb ik het niet op gebazeerd.

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen opeens hier zeg :bonk: . laten we nu maar ophouden, jullie vinden het geen EE. maar ik vind ( Zonder T ) het wel, toch is het goed bedacht.

VGV Grove St.

EDIT: @Moonbeam: ik snap niet wat je bedoelt, ik ken geen spel van R* die "Real life" heet. Daar heb ik het niet op gebazeerd.

Je voelt de hete adem in je nek? Je ziet in dat wij gelijk krijgen, nu denk je:"Shit, laten we maar stoppen".

Maar je bedoelt dat omdat die missie black project heet dat dat een EE is? :cab:

Ik kan er trouwens echt niet tegen dat je mensen zit af te krake op hun spelling, er zitten hier misschien mensen met een achterstand of leerprobleem. Of jongere mensen die dat nog niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

dat bedoel ik juist, volgens mij dacht je dat er bij de EE tregels(wat is een EE) dacht dat er met

een verwijzing naar real life
bedoelt werd een verwijzing naar het echte leven, maar er word bedoelt een verwijzing naar het spel real life

EDIT: @ M-92 over dat leerprobleem: ik kan je verzekeren dat piet-herr dat niet heeft maark bennet wel met je eens

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

dat bedoel ik juist, volgens mij dacht je dat er bij de EE tregels(wat is een EE) dacht dat er met
een verwijzing naar real life
bedoelt werd een verwijzing naar het echte leven, maar er word bedoelt een verwijzing naar het spel real life

Haha, ik moet je helaas teleurstellen. Ze bedoelen toch echt het echte leven. Naar weten bestaat zo'n spel nog niet eens

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan er trouwens echt niet tegen dat je mensen zit af te krake op hun spelling, er zitten hier misschien mensen met een achterstand of leerprobleem. Of jongere mensen die dat nog niet weten.

Of mensen die goed spellen, terwijl hij dat niet ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf nou maar over het onderwerp praten, dat is beter!

We denken en weten dat dit geen EE is maar gewoon een verwijzing(niet naar een spel)

hij heeft al toegegeven dat dit niet klopt(de "EE") en ik bekende mn blooper over dat spel(ik was met iets heel anders in de war) dus kan iedereen dit topic verder laten rusten, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is bij A2 racer zo, "voel je de hete adem al in je nek" nee ik niet. Ik vind het hier zelfs koud :puh:

EE:

1. Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

1= Ja, er zijn daar in Area 51 Black Projects zie bron.

2= Ja. ik kan er niet omlachen, maar wel expres hebben ze het gedaan

3= Ja, naar Area 51 verwijst het.

4= games nee, of zijn er games die over Area 51 gaan :?

Ik vind het zelf een EE. 3 van de 4 keer is het een ja, en het hoeft er maar 1 te zijn uit een lijst, anders zou er dit staan: Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden EN een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Hoop dat jullie het begrijpen, maar dit is mijn mening. :Y

En iemand zei ergens dat Area 51 in het Engels Arena 51 is, maar het is Gebied 51.

Link to comment
Delen op andere websites

1= Ja, er zijn daar in Area 51 Black Projects zie bron.

2= Ja. ik kan er niet omlachen, maar wel expres hebben ze het gedaan

3= Ja, naar Area 51 verwijst het.

4= games nee, of zijn er games die over Area 51 gaan

1=Black Project is een algemene term, je gaat ook niet zeggen dat bomen Easter Egg's zijn.

2=Natuurlijk hebben ze het expres gedaan, waar slaat dit punt eigenlijk op, ze hebben het hele spel expres gedaan, dus volgens die richtlijn is alles een Easter Egg.

3=Dat hele complex is gebaseerd op Area 51, dus niet speciaal deze missie, maar dat betekent ook niet meteen dat het een Easter Egg is, aangezien LS, San Fierro en LV ook gebaseerd zijn op echte steden.

4=Er is wel een game die zich af zou spelen in een soort Area 51, maar dat heeft hier niks mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...