Jump to content

Een nieuwe EE

Grove St.

Recommended Posts

Wat een emoties, heren. Laten we het gezellig houden, en elkaar vooral niet afrekenen op taalfouten of andere zaken die absoluut niet van belang zijn in dit topic. ;)

Ontopic: 'Black Project' is inderdaad een algemene term, of eigenlijk vooral het bijvoeglijk naamwoord 'Black'. Het verwijst naar iets geheimzinnigs, iets waar het fijne niet van bekend is. Denk ook aan 'mr. Black' uit GTA Vice City of de 'Black Mesa Research Facility' uit Half-Life. Het wordt erg vaak gebruikt wanneer het gaat om geheimzinnige operaties en projecten, vandaar dat het dus ook een geliefde term is in combinatie met Area 51.

Dat Area 69 in San Andreas een spoof was van Area 51 wisten we al. Dat er meerdere verbanden tussen de twee gebieden zitten is dus niet meer dan logisch.

Over eastereggs: Een juiste van de term 'Easteregg' bestaat niet. Het gaat meestal om kleine, onbelangrijke maar grappige toevoegingen van een spel, maar er zijn nog veel meer soorten. Het is niet altijd de opzet dat je bij iedere easteregg schaterlachend en dijenkletsend achter je PC zit, soms is het gewoon leuk om te weten. Denk bijvoorbeeld aan de easteregg in de film 'The Godfather', waar altijd een sinaasappel in beeld komt wanneer een belangrijk personage komt te overlijden. Dit is niet uitzonderlijk komisch, maar wel interessant. Zo is het ook met veel eastereggs in GTA. Verwijzingen kunnen onder eastereggs vallen, maar het hoeft niet. Vaak verschilt de mening hierover per persoon. GTA (En vooral GTA San Andreas) staat er om bekend dat er veel verwijzingen naar het Real Life zijn, zoals de vele gebouwen uit San Andreas die zijn vormgegeven naar een bestaand gebouw.

Delen op andere websites

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grove St.

14

• Moonbeam

11

• Piet-Herr

7

• Typhoon

4

Goed gesproken Lantyz, maar vindt je het nou wel of niet een EE :?
......Ontopic: 'Black Project' is inderdaad een algemene term, of eigenlijk vooral het bijvoeglijk naamwoord 'Black'.......

Met de nadruk op algemene term. Volgens Lantyz geen EE dus, en volgens mij ook niet...

Groetjes :cya:

Delen op andere websites

• 1 maand later...

lees het nu nog eens :puh: . Zie je die caps lock letters: "Black Projects" En denk nu eens aan die missie die je voor die Hippie moest doen die heette?.......Juist "Black Projects"

Zo kan je bij elke missie wel een verwijzing vinden "meneer-ik-weet-alles-van-Nederlands!!!'' :duh:

Delen op andere websites

eyz,

sinds wanneer is een verwijzing naar het Real Life gelijk 100% een EE?

hoeft niet persee.. maar het kan toeval zij ndat R* net die term heeft gebruikt ''Black Project''

maar of er nou een link is met het Real Life?

denk het zelf niet...

ik denk dat meer een kwestie is van wanneer je zelf iets een EE vindt..

grtz, Cesar SA

Delen op andere websites

Hier mijn iet wat late mening

- Ik zal het geen EE noemen om de zelfde redenen die al met groene letters werden aangegeven.

- Letten op iemands spelling is zwak, Wat als jij last had van dyslectie?

- Om het hele topic door te gaan over iemands spelling is zwak, en vind ik onder spam vallen

- Toch vind ik dit een geinige verwijzing, en kende ik hem nog niet bedankt Grove... :*D

^^ Mijn mening... :engel:

Delen op andere websites

eyz,

srry als het op ruziën lijkt heurz.. :puh:

niet de bedoeling :$ :puh:

ps: ik dacht dat dit nog een vrij actief topic was vandaar... ik kijk niet vaak op deze sub forum.. :)

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Delen op andere websites

Nog even iets over de EE (jah, sorry):

Een Easter Egg is een verwijzing, meestal naar iets die echt bestaat bestaat of een verwijzing naar een ander GTA-spel, soms is dat grappig (EE naar andere GTA (GTAIII: You weren't supposed to be able... <-> GTA LCS: Hello Again) ofzo), soms niet (vb.: Area 69 <-> Area 51).

Delen op andere websites

eyz,

srry als het op ruziën lijkt heurz.. :puh:

niet de bedoeling :$ :puh:

ps: ik dacht dat dit nog een vrij actief topic was vandaar... ik kijk niet vaak op deze sub forum.. :)

grtz, Cesar SA

Nee dat was niet aan jou gericht joh, eerder in dit topic heb ik samen met Piet-Herr een beetje ruzie gehad met Grove St. mijn bericht was niet echt als gezeur naar jouw, maar een ;) naar Grove St. bedoelt :puh:

@ VforV: Ik geloof dat inmiddels wel besloten was dat het geen EE is :puh:

Bewerkt: door Moonbeam
Delen op andere websites

Eerst daantjuh en daarna Cesar SA :puh:

Ik dacht dat we inmiddels uitgeruzied waren, nietwaar Grove St. :bonk:

Dat dacht ik ook ja :puh: Ik was nog nieuw en was een beetje te blij bezig :D

Laat het rusten, dit nare topic ( grapje ) :puh

Laatste woord van mij: toch vind ik het verdacht op elkaar lijken, Black Project :cya:

Bewerkt: door Grove St.
Delen op andere websites

Laatste woord van mij: toch vind ik het verdacht op elkaar lijken, Black Project :cya:

OMG hij blijft maar volhouden :puh:Mischien moet hier maar een slot op of we gaan weer ruzie maken... :clown: Owja mag ik niet vragen srry :bonk:

Bewerkt: door Moonbeam
Delen op andere websites

OMG hij blijft maar volhouden :puh:Mischien moet hier maar een slot op of we gaan weer ruzie maken... :clown: Owja mag ik niet vragen srry :bonk:

je moet toch sterk in je schoenen staan op deze wereld :bier:

Bewerkt: door Grove St.
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...