DaBeast Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 2-3 Jaartjes geleden was ik op vacantie en zag dat er binnenkort een gamebeurs was (ik weet niet meer welke). Daar stond R* ook met zijn standje, Met een speelbare versie van San Andreas. Daar kon je het spel preorderen enz enz... And guess what! Het waren eerst 2 DVD's! Met 2 apparte verhalen. Een neger (cj) en een blanke. Het spel kon je toen preorderen voor €90. De blanke versie is dus nooit uitgekomen... Ik heb al gekeken op ebay enz enz maar ik vond niet over de blanke versie. Ik wou dit even kwijt... Greetz
Cool Hand Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Ja, CJ (Carl Johnson, de donkere man) speelt de hoofdrol in San Andreas, ik heb trouwens nooit geweten dat er een blanke versie was, en die is waarschijnlijk ook niet tekoop, want R* heeft alleen deze versie uitgebracht... Hoezo eigenlijk? Koos. Bewerkt: 14 januari 2006 door Cool Hand
Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 bedoel je misschien vice city en san andreas in plaats van alletwee of een dubbelpakket
Hutenmah414 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 2 dezelfde verhaalen aleen kan je kiezen of je met de blanke of met de neger speelt ? Waar was dat in vakantie ergens ? Tim
DaBeast Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Ik zal het even duidelijker vertellen... Je had dan 2 DVD's: De huidige Sa met CJ en De blanke editie. De blanke editie had een heel andere storyline als die van CJ (logisch) maar speelde gewoon in dezelfde stad af. Greetz Edit: ik was op vakantie in Frankrijk. Bewerkt: 14 januari 2006 door dabeast
Goliat Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Vreemd WRM zouden ze een blanke en een zwarte(cj) versie maken, als ze die blanke niet eens uitbrengen. Trouwens nog een vraagje, heette die blanke versie ook gewoon GTA San Andreas?
DaBeast Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Het is al even geleden maar ik geloof van wel... Btw: ik denk dat ze het niet hebben uitgegeven omdat het anders veel te duur was (€90). Greetz
Piet-Herr Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 2-3 Jaartjes geleden was ik op vacantie en zag dat er binnenkort een gamebeurs was (ik weet niet meer welke).Daar stond R* ook met zijn standje, Met een speelbare versie van San Andreas. Daar kon je het spel preorderen enz enz... And guess what! Het waren eerst 2 DVD's! Met 2 apparte verhalen. Een neger (cj) en een blanke. Het spel kon je toen preorderen voor €90. De blanke versie is dus nooit uitgekomen... Ik heb al gekeken op ebay enz enz maar ik vond niet over de blanke versie. Ik wou dit even kwijt... Greetz 3 jaar geleden bestond San Andreas niet, was er nog helemaal niks over bekend, laat staan dat er een speelbare versie was, dus wat jij beweert is totale onzin.
DaBeast Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 1-2-3 Jaar geleden... lol, dat is GEEN onzin, hoe kan het dan dat dat toen "GTA San Andreas" hete?
S.W.A.T. Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Drie jaar geleden het duurde toen nog een jaar toen San Andreas uit kwam dus het kan waar zijn.
Velaro Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Je kan dat nu gwn zeggen omdat het al bekend is he,3jaar geleden wisten ze niet eens dat het GTA SA ging heten !!!
Piet-Herr Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 lol, dat is GEEN onzin, hoe kan het dan dat dat toen "GTA San Andreas" hete? Wat wil je met die zin zeggen? Drie jaar geleden duurde het nog bijna twee jaar voor San Andreas uitkwam, toen lag Vice City nog niet eens zo lang in de winkels. Pas in mei 2005 werd er van alles bekend over SA, dus wat jij beweert is dat je in 2002-2003 al SA hebt gespeeld en dat daar toen helemaal niks bekend over is geworden.
Goliat Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Dit allemaal begint vaag te worden!! Heb je niet ergens bewijs dat het er toen egt al was?
Bling Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Volgens mij ben je met een ander spel in de war. Het kan namelijk gewoon niet! GTA San Andreas draait om de zwarte ghetto's van Amerika, en daar past een andere storyline met een blanke man niet in. Dat zou dus moeten betekenen dat de blanke versie een compleet andere GTA moet zijn. Ik denk daarom dat je in de war bent met een andere GTA, dus dat je bijvoorbeeld dacht dat GTA Vice City de blanke versie was.
Recommended Posts