.Sharingan Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 iemand misschien screens ..ofzo want ik geloof er geen bal van !
wiebje Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 lijk me dan logsich dat als er een gamebeurs is dat er iets van word gezegd ,en anders had er heus wel in een aantal tijdschriften al een stukje gestaan over san andreas (en je blanke versie )
DaBeast Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Sorry voor de late reply, ik post niet zo veel in dit onderdeel . Lol, hoe kan ik een screen sturen :s. Ik zei dat het in 2003-2004 was... Greetz
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 je kan hiervoor een warn krijgen hoor een blanke san andreas pop besturen met andere missies terwijl san andreas over 1 jaar toen pas uitkwam 100% leugen
DaBeast Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Arggg... Flame me toch niet zo... Ik weet wat ik gezien heb. Niemand geloofd me dus laat dit topic rusten of zet er een slotje op... Greetz
Grove St. Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Daar gaan ze echt geen 2 games voor uitgeven, miss kan je ingame beslissen en aanklikken blank of zwart
Flame^ Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Lijkt mij ook niet zo geloofwaardig, vooral omdat er toen nogal weinig bekend was over het spel zelf, de naam was volgens mij toen nog niet eens bekend.. Totdat je met hardere bewijzen komt sluit ik het, PM me maar met goed bewijsmateriaal, etc. Als je een screen wilt maken moet je in het SA Media Forum kijken, bij de pinned topics.
Recommended Posts