rob 07 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Yo Ik kom er echt helemaal niet uit al die levels van dat vliegen niet. dus alsjeblieft help me!! Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Hey rob 07, welkom op het forum! Op www.wikigta.nl worden alle vliegmissies beschreven, misschien heb je er wat aan! Hier is de link ernaartoe: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...s_Flying_School Veel succes ermee! En blijf bij de vliegmissies gewoon heel erg geconcentreerd, dan lukt het je echt wel! Reageren
BaasB Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) En dan heb ik nog een tip die ik wel vaker gegeven heb: Als je vliegtuig is opgestegen, en hij is ongeveer 5 meter van de grond, kun je het beste je wielen inklappen. Als je dat doet kun je veel makkelijker stijgen, loopings maken, beter sturen, enz. Als je het spel op de PC hebt, druk je gewoon op de + knop (die op je numlock pad). Als je het spel op de Xbox of op de PS2 hebt, moet je het maar ff zeggen. Dan zoek ik het wel ff op. Nog veel suc6 verder! Groeten BaasBart Bewerkt: 15 januari 2006 door BaasB Reageren
SamShine Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) @ BaasB: Op de PS2 is dat de R3 knop. En nog een tip: Altijd rustig blijven, en desnoods een vriend vragen om hem voor je te halen (heb ik niet gedaan hoor ). Bewerkt: 15 januari 2006 door Big-Loser Reageren
Ikkes Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 En nog een tip:Altijd rustig blijven, en desnoods een vriend vragen om hem voor je te halen (heb ik niet gedaan hoor ). Je kan het ook aanvragen in het daarvoor bedoelde subforum, er is dan altijd wel iemand die je wil helpen. Maar ik zou zeggen probeer het eerst met de hulp van WikiGta( zie post Froodooo). Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.