bigG Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Hier zal ik regelmatig renders posten (mischien niet hoge kwaliteit) die je kan gebruiken. Ik post eerst de render, ik zet de naam en de game/whatever erbij en ik post het orgineel. Alvast een opwarmertje: Captain Qwark, Ratchet & Clank reeks. Ratchet & Clank, Ratchet & Clank reeks. Sponsbob in zwembroek, Sponsbob Squarepants. Ratchet & Clank logo (was eigenlijk het logo van 2, maar ik heb de 2 weggeknipt, ik doe hem nog wel eens over) Nieuwe, op zondag gedaan in een half uurtje: Gewoon een babydraakje, volgens mij is deze heel goed gelukt. Bewerkt: 15 januari 2006 door bigG Reageren
Blastov Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Mooi, nu weet ik eindelijk wat rendered is vooral die laatste is heel mooi gedaan, Keep Up The Very Good Work Reageren
bigG Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Bedankt, deze is wat minder goed gelukt:(even op klikken) Bewerkt: 15 januari 2006 door bigG Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Nice renders maar er was al een topic voor. Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.