Jump to content

bij homies inbreken

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was in aan het breken bij het huis op het plaatje hieronder en er stopte een homie voor de deur en stapte uit zijn auto zoals dat ook wel bij andere gebeurt. toen ging ik naar binnen en er zaten opeens een stuk of 6 homies op de bank waarvan een er de politie belde. ik heb dit nog nooit eerder gezien en het is ook niet meer voorgekomen. bij jullie wel?

untitled7ur.png

Geplaatst:

ja dat heb ik ook wel een gehad naast het huis van cj daar kon ik in breken

ik ging naar binnen en er waren 4 homies en ze schoten op mij

ik heb ook wel eens gehad in ballas hood daar zaten ballas binnen

Geplaatst:

dat had ik ook wel eens maar als je se siet moet je se eerst dood schiete en dan eruit en erin dan zijn se er niet meer

Geplaatst:
Bij Mij Gebeurde het niet maar ik ben nu in san fierro kanik dan die plek bij de idlewood

Inbreken....

Ja je kan altijd terug Los Santos maar pas op er kunnen wel Ballas in de huizen zijn.

Geplaatst:
dat had ik ook wel eens maar als je se siet moet je se eerst dood schiete en dan eruit en erin dan zijn se er niet meer

Als je ze dood kost dat respect enzo, je kan beter naar buiten gaan en edan weer naar binnen, zijn ze ook weg.

Geplaatst:

:klap: grappig ik heb dat nog nojt gehad.

Maar wel een beetje vaag, want CJ is ook een van de homies dus waarom zoude ze dan op hem schiete?

Geplaatst:
:klap: grappig ik heb dat nog nojt gehad.

Maar wel een beetje vaag, want CJ is ook een van de homies dus waarom zoude ze dan op hem schiete?

volgens mij schieten ze niet op je maar bellen ze alleen de politie dat heb ik 2X gehad maar nog nooit dat ze op me schoten, als iemand dat wel heeft gehad was dat waarschijnlijk omdat cj een masker opheefd bij Buglary missies(=inbreken)

Geplaatst:

als je een balles hood hhebt overgenomen en je gaat inbreken in die hood heb je kans om homies te vinden in een huis tjah.. ze moeten ergens leven had ik zelf ook :puh:

Gtaboooy :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...