Dago58x Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 als je een balles hood hhebt overgenomen en je gaat inbreken in die hood heb je kans om homies te vinden in een huis tjah.. ze moeten ergens leven had ik zelf ook Gtaboooy Zeg maar je hebt hele los santos beroofd maar dan zijn er toch er niet meer Reageren
SilverDust Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 nee maar als er in de (vroegere buurt van Ballas) huizen staan waar je kan inbreken en als je die hood hebt overgenomen kan je inplaats van Ballas ook je eigen Homies tegenkomen Gtaboooy Reageren
Swedish Power Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ìk heb het nog nooit gehad :$ Reageren
SilverDust Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 heb je de hoods al wel overgenomen dan en kwam je nooit gangleden tegen (ook geen Ballas?) Gtaboooy Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ik heb nu ook een keer bij de Ballas ingebroken ... ze bleven gewoon zitten terwijl ik de hele tent leegroofde Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Mij maken ze altijd af Want meestal heb ik dan geen wapens bij Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 whaah wie neemt er nou geen wapens mee als je op Burglary missions gaat Gtaboooy Reageren
wiebje Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 niet eg handig maar als je zorgt da je nie gzien wor dan heb je geen wapens nodig or Reageren
Damos Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik zou wel wapens mee nemen stel dat je in een huisje komt waar de ballas in zitten dan ben je nog niet jarig. En als iemand al wakker is en heeft een knuppel daan kan hij je ook zo vermoorden maakt niet uit wie htet is. Reageren
wiebje Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 jah oke maar als je bijvoorbeeld gewoon in mulholland gaat inbreke dan is t nie so erg want daar zittu ze tog niet.... maa ballas gebied ik heb trouwns zelf altijd wapens bij maar gbruik codes dus Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 als er iemand wakker is geworden ga je toch gewoon naar een ander huis lijkt me wel net zo slim Gtaboooy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.