Jump to content

bij homies inbreken

Recommended Posts

Geplaatst:
als je een balles hood hhebt overgenomen en je gaat inbreken in die hood heb je kans om homies te vinden in een huis tjah.. ze moeten ergens leven had ik zelf ook :puh:

Gtaboooy :Y

Zeg maar je hebt hele los santos beroofd maar dan zijn er toch er niet meer

Geplaatst:

nee maar als er in de (vroegere buurt van Ballas) huizen staan waar je kan inbreken en als je die hood hebt overgenomen kan je inplaats van Ballas ook je eigen Homies tegenkomen

Gtaboooy

Geplaatst:

ik heb nu ook een keer bij de Ballas ingebroken ... ze bleven gewoon zitten terwijl ik de hele tent leegroofde

:bonk::clown:

Geplaatst:

Ik zou wel wapens mee nemen stel dat je in een huisje komt waar de ballas in zitten dan ben je nog niet jarig.

En als iemand al wakker is en heeft een knuppel daan kan hij je ook zo vermoorden maakt niet uit wie htet is.

Geplaatst:

jah oke maar als je bijvoorbeeld gewoon in mulholland gaat inbreke dan is t nie so erg want daar zittu ze tog niet.... maa ballas gebied :puh: ik heb trouwns zelf altijd wapens bij maar gbruik codes dus :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...