San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Deze heb ik net gemaakt. Graag raten en tips. Reageren
Dfix Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Deze heb ik net gemaakt.Graag raten en tips. 10 omdat ze naakt is. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Het is niet echt naakt. Ze houdt haar armen voor haar borsten. Reageren
Dfix Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Het is niet echt naakt.Ze houdt haar armen voor haar borsten. Ja ok, ok omdat ze lekker is dan Nee ik geef je ook een 10 omdat ik het niet kan na doen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Probeer voortaan met shift ingedrukt te verkleinen. Nu is hij vervormt. Verder is hij wel mooi. Miss een ander lettertype. Reageren
Mpp Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 KUTGW lekker wijf en mooi achtergrond de render was eerst zwart wit nu heb je hem een kleurtje gegeven 9,7 Reageren
Froop Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Ja ok, ok omdat ze lekker is dan Als je daar al een cijfer voor geeft dan kun je jou niet serieus nemen. Dus als ik een lekker wijf neem, met alleen een zwarte achtergrond krijg ik van jou een 10? Ik vind de render vervormt, de achtergrond te eentonig en de tekst past niet. Ik geef je een 6. Bewerkt: 14 januari 2006 door Froop Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Render -7 punten (nee geintje maar zei is lelijk!!!, kzie ze liever met kleren vol gepropt met kussens onder een lakken waar alleen 1 hoofd haar van bovensteekt en dan is ze nog niet om aan te zien jug.) Achtergrond vind ik niet super past niet goed bij de render, kvind zelf de tekst ook niet prima gelukt maar ja is mijn mening maar. 6,5/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ja ok, ok omdat ze lekker is dan Als je daar al een cijfer voor geeft dan kun je jou niet serieus nemen. Dus als ik een lekker wijf neem, met alleen een zwarte achtergrond krijg ik van jou een 10? Ik vind de render vervormt, de achtergrond te eentonig en de tekst past niet. Ik geef je een 6. Same here. Het achtergrond pas ook helemaal niet bij het plaatje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.