Jump to content

een onderzoek van liltuner

liltuner

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

10

• liltuner

9

• The Outlaw

8

• The Godfather

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja dat weet ik juist niet,dat ben ik aan het zoeken,en voor de mensen die veel van vliegtuigen houden(met name ik) die kunnen WAARSCHIJNLIJK in eeen spitfire vliegen rechts bovenaan de screen

Delen op andere websites

hmmm beetje rare site hoor

bomen kunnen praten...sperma bestaat niet ....waar gaat dit over

ontopic: de meeste rappers zeggen soms tog wel eens : only god can judge me...of als ze een award winnen ...i wanna thank god enzo.....maar of ze echt geloven weet ik niet

Delen op andere websites

Hoogstwaarschijnlijk is er wel religie, dat was zo in GTA2 met saven, en GTA VC met Pastor Richards.

Dus als je nu een Maria ziet, dan is de kans groot dat er een of andere religie in het spel zit.

Ik denk dus het het Christendom.

En veel Amerikanen die zwart zijn zijn gelofig opgevoedt, ook rappers vaak...

Misschien is het reclame voor religieuze kunst voor in je huis.

Alhoewel zal R* niet te ver op het Christelijke geloof ingaan, anders krijgen ze problemen dat het geloof gecombineerd wordt met zo'n geweldadig spel. ;)

Bewerkt: door Melchior
Delen op andere websites

Er viel me wel iets bijzonders op.

Laast was er een topic over Area 51, waar zogezegd Aliens 'onderzocht' worden.

8. Aliens exist and are present on earth.]

Dit staat op de EP site, ik ben benieuwd of dit enigzins met Area 51 te maken zou kunnen hebben -_-

Edit

Vraag aan de GTA 3 experts:

Is The Epsilon Program ooit aan bod gekomen in GTA III? (in borden langs de weg, opgevangen gesprekken op straat o.i.d)

Dit las ik er ook namelijk:

"At first, I was nervous about giving up my identity and sleeping with all of those men, but I really enjoy it now."

- Mary Fortune, Liberty City

Delen op andere websites

Rockstar staat er om bekend religie een beetje belachelijk te maken (nog wel binnen de norm ;) ), dus ik weet zeker dat religie weer zo nu en dan naar voren gaat komen in GTA SA. Of het echt een belangrijke rol gaat spelen, het zou kunnen, het zou zeker kunnen.

EDIT: Ik zie trouwens ook het woord 'saves' staan op de screen, en wie ziet wat er achter die gast op het bord staat? Iets met een vlam... Iets duivels?

Delen op andere websites

Ik denk idd iets duivelachtigs, omdat de andere kant een engel is...

Edit

Hier viel me al snel de tekst:'Drive Thru Confessions, open 24 hours' op.

Misschien betekent dit dat je hier bv. een moord kunt bekennen, of dat de pastoor iets weet over een moord, doordat iemand bekend heeft, en jij hem moet dwingen die dingen te vertellen.

post-19-1093970237.jpg

Delen op andere websites

Dat soort kleine dingetjes maken het geloof een beetje belachelijk (maar wel binnen de norm zoals Lantyz al zei).

Alsof je ff'tjes met de auto' kan komen opbiechten! :lol:

EDIT- ik zie het nu pas, en ik ben geloof ik de eerste, maar CJ heeft een kruis op zijn rechterarm!

Dat kan dus betekenen dat het gewoon een tattoo voor de sier is.

Of CJ is gelovig. ;)

Bewerkt: door Melchior
Delen op andere websites

Dat soort kleine dingetjes maken het geloof een beetje belachelijk (maar wel binnen de norm zoals Lantyz al zei).

Alsof je ff'tjes met de auto' kan komen opbiechten! :lol:

EDIT- ik zie het nu pas, en ik ben geloof ik de eerste, maar CJ heeft een kruis op zijn rechterarm!

Dat kan dus betekenen dat het gewoon een tattoo voor de sier is.

Of CJ is gelovig. ;)

Die kan je zelf laten zetten hé ;)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...