Jump to content

een onderzoek van liltuner

liltuner

Recommended Posts

Ik kreeg door dit plaatje een beetje het idee dat je misschien naast huizen ook de bank wel kan beroven.

Ja die bank word niet meer bewaakt want hij is al zo vaak overvallen dat het gewoon geen zin meer heeft om het te laten bewaken!,

'Zoiets toch'?????

Delen op andere websites

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

10

• liltuner

9

• The Outlaw

8

• The Godfather

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

kunnen wij even ontopic blijven?

dankjewel

maar de ep ik vind het maar een rare site met allemaal vreemde dingen enzo ik krijg de kriebels van die muziek al!

We blijven ontopic, het gaat over het onderzoeken van een screen.

Delen op andere websites

maar ALS je een bank overvalt dat je dan wel meteen stinkend rijd bent!! niet maar 20 dollar ofzo net zoals bij vice city.. ze kunne beter mischien 10 000 ofzo doen en het extra moeilijk maken :lol:

Delen op andere websites

Dat ben ik wel met je eens, jah, een bank beroven doe je tenslotte niet elke dag... Een hogere inspanning en beloning voor je acties mag wel. En zeker geen Pay 'n' Spray in dezelfde straat, zoals in Vice City <_<

Delen op andere websites

tja,maar ff beetje back ontopic: ALs iedereen gelocig is in san andreas,zouden er dan ook kruizen in de winkels en in de huizen staan?

lijkt me niet omdat dit mij nou zelf niet zo nuttig lijkt. Kunnen ze beter op andere grafische dingen leten.

Delen op andere websites

Rockstar staat er om bekend religie een beetje belachelijk te maken (nog wel binnen de norm ;) ), dus ik weet zeker dat religie weer zo nu en dan naar voren gaat komen in GTA SA. Of het echt een belangrijke rol gaat spelen, het zou kunnen, het zou zeker kunnen.

EDIT: Ik zie trouwens ook het woord 'saves' staan op de screen, en wie ziet wat er achter die gast op het bord staat? Iets met een vlam... Iets duivels?

Dat was in gta vice city ook met de cubanen die hebben ze volgens echte cubanen belachelijk gemaakt en zijn er een groepje cubanen naar de rechter gestapt om rockstar games aanteklagen omdat ze in het spel zwart gemaakt zijn

Delen op andere websites

tja,ik denk eerder gezegd dat er wel mensen zijn die sowieso een ketting met een kruis om hun nek dragen

Het hoort denk ik wel in het spel, een beetjee religie, met al die stop en go kerkjes langs de weg, echt geinig :lol:

Delen op andere websites

over die eerste screen van liltuner, als je op de officele site komt, dan kun je ook zien dat ze drive in preeken hebben, dat je dus in je auto naar een priester kan kijken die zijn verhaal doet. echte rockstarnorth-humor

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...