Jump to content

een onderzoek van liltuner

liltuner

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

10

• liltuner

9

• The Outlaw

8

• The Godfather

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

zie je op de hoofdsite een screen van CJ die naar de priester kijkt in zijn auto?

:huh: *valt stomverbaasd van zijn stoel* :huh:

Liltuner dat is een werkje voor jou, ga jij dat maar eens uitzoeken, misschien ben j eer al mee bezig??? :ph34r:

Delen op andere websites

hoezo iedereen kan toch een onderzoek doen <_< 

zucht....ja iedereen kan een onderzoek beginnen.

maar er is maar 1 Chironu...en zijn onderzoek vond ik super goed (dat onderzoek toen die trailer uitkwam)

hij brengt het duidelijk over, en komt met feiten.

liltuner is meer....kijk hier op de achtergrond een plaatje van maria ....is iedereen in gta nu gelovig???

en komt niet echt met feiten maar met stellingen

niet lullig bedoeld hoor liltuner

Bewerkt: door The Godfather
Delen op andere websites

hoezo iedereen kan toch een onderzoek doen <_< 

zucht....ja iedereen kan een onderzoek beginnen.

maar er is maar 1 Chironu...en zijn onderzoek vond ik super goed (dat onderzoek toen die trailer uitkwam)

hij brengt het duidelijk over, en komt met feiten.

liltuner is meer....kijk hier op de achtergrond een plaatje van maria ....is iedereen in gta nu gelovig???

en komt niet echt met feiten maar met stellingen

niet lullig bedoeld hoor liltuner

<_< (*^(*(^^(^) dus eigenlijk probeer je te zeggen dat je L'tuner slechter vind dan CHironu :blink: , tjee :ph34r: ,

Ik vind ze allebei keigoed hoor maar dat is mijn mening

Stick to the Topic please!!! ;)

Delen op andere websites

ik heb heel R* games's hun site bezocht voor de 1000e X :puh:

ik kan helemaal geen screen vinden met CJ die tegen een priester praat,sorry jongens ik ben wel bezig met zoeken@

maar ik denk wel dat CJ gelovig is,anders zou hij niet met een kruis op zijn arm lopen tog? :blink:

Delen op andere websites

Ik vind dat the godfather wel gelijk heet. Dat je een kruis draagt op je huid of om je nek het zegt nog niks.

Voorbeeldje:

Madonna heeft in de jaren "90 een trend gezet door een kruis om je nek te hangen. (dit was vooral leuk bij haar vanwege een ander detail maar daar gaat weer een ander topic over :rolleyes: ) Dit werd natuurlijk een trend omdat madonna nog toen en nog steeds als een soort mode goeroe wordt gezien. Maar nu oppeens heeft ze weer iets nieuws geintroduceert namelijk met een rood bandje om je pols rond lopen en dan leven naar de joodse normen en waarden (weet even niet meer hoe het heet ,whallhalla ofzoiets)

En zo ver ik op de hoogste bent kan je nog steeds geen jood en christen te gelijk zijn.

Dit is niet bedoelt als een spam post maar ik leg alleen even uit dat Lil turners theorie niet helemaal klopt.

Delen op andere websites

• 9 maanden later...
ik ben hier de wannabee chironu :puh:

ik ben zelf ook een onderzoek gestart in de screens!

ik zie hier een screen shot van maria en een engeltje,zijn de mensen in gta san andreas gelovig?

op die muurschildering staat "Jesus Saves", en dat slaat terug op GTA2 waar je voor $5000 kon saven bij een kerk die Jesus Saves heette

Delen op andere websites

Ik vind dat the godfather wel gelijk heet. Dat je een kruis draagt op je huid of om je nek het zegt nog niks.

Voorbeeldje:

Madonna heeft in de jaren "90 een trend gezet door een kruis om je nek te hangen. (dit was vooral leuk bij haar vanwege een ander detail maar daar gaat weer een ander topic over  :rolleyes: ) Dit werd natuurlijk een trend omdat madonna nog toen en nog steeds als een soort mode goeroe wordt gezien. Maar nu oppeens heeft ze weer iets nieuws geintroduceert namelijk met een rood bandje om je pols rond lopen en dan leven naar de joodse normen en waarden (weet even niet meer hoe het heet ,whallhalla ofzoiets)

En zo ver ik op de hoogste bent kan je nog steeds geen jood en christen te gelijk zijn.

Dit is niet bedoelt als een spam post maar ik leg alleen even uit dat Lil turners theorie niet helemaal klopt.

kabballa :D, en het zou kunnen dat je een jood en een christen tegelijk kunt zijn aangezien het christendom uit het jodendom gevloeid is, maar daar kan over gediscussieerd worden

Bewerkt: door Samael
Delen op andere websites

kabballa  :D

Je bumpt een Topic van bijna een jaar oud.

En als laatste je dubbelpost. :ph34r:

Volgende keer moet je goed opletten op de datum's.

Bewerkt: door Mazzeltje
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...