liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 zie je op de hoofdsite een screen van CJ die naar de priester kijkt in zijn auto? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 zie je op de hoofdsite een screen van CJ die naar de priester kijkt in zijn auto? :huh: *valt stomverbaasd van zijn stoel* :huh: Liltuner dat is een werkje voor jou, ga jij dat maar eens uitzoeken, misschien ben j eer al mee bezig??? :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar dit vind ik meer wat voor Chironu's Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar dit vind ik meer wat voor Chironu's hoezo iedereen kan toch een onderzoek doen <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 (bewerkt) hoezo iedereen kan toch een onderzoek doen <_< zucht....ja iedereen kan een onderzoek beginnen. maar er is maar 1 Chironu...en zijn onderzoek vond ik super goed (dat onderzoek toen die trailer uitkwam) hij brengt het duidelijk over, en komt met feiten. liltuner is meer....kijk hier op de achtergrond een plaatje van maria ....is iedereen in gta nu gelovig??? en komt niet echt met feiten maar met stellingen niet lullig bedoeld hoor liltuner Bewerkt: 6 september 2004 door The Godfather Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 hoezo iedereen kan toch een onderzoek doen <_< zucht....ja iedereen kan een onderzoek beginnen. maar er is maar 1 Chironu...en zijn onderzoek vond ik super goed (dat onderzoek toen die trailer uitkwam) hij brengt het duidelijk over, en komt met feiten. liltuner is meer....kijk hier op de achtergrond een plaatje van maria ....is iedereen in gta nu gelovig??? en komt niet echt met feiten maar met stellingen niet lullig bedoeld hoor liltuner <_< (*^(*(^^(^) dus eigenlijk probeer je te zeggen dat je L'tuner slechter vind dan CHironu :blink: , tjee :ph34r: , Ik vind ze allebei keigoed hoor maar dat is mijn mening Stick to the Topic please!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 ik vind hem niet slecht, maar hij brengt het anders snap et vous? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 ik heb heel R* games's hun site bezocht voor de 1000e X ik kan helemaal geen screen vinden met CJ die tegen een priester praat,sorry jongens ik ben wel bezig met zoeken@ maar ik denk wel dat CJ gelovig is,anders zou hij niet met een kruis op zijn arm lopen tog? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 ik denk het niet, heel veel rappers lopen met een jezus kruis-ketting om hun nek....maar of ze gelovig zijn :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 tja,dat kan,maar ik weet het niet hoorik twijfel of CJ wel of niet gelovig is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 Ik vind dat the godfather wel gelijk heet. Dat je een kruis draagt op je huid of om je nek het zegt nog niks. Voorbeeldje: Madonna heeft in de jaren "90 een trend gezet door een kruis om je nek te hangen. (dit was vooral leuk bij haar vanwege een ander detail maar daar gaat weer een ander topic over :rolleyes: ) Dit werd natuurlijk een trend omdat madonna nog toen en nog steeds als een soort mode goeroe wordt gezien. Maar nu oppeens heeft ze weer iets nieuws geintroduceert namelijk met een rood bandje om je pols rond lopen en dan leven naar de joodse normen en waarden (weet even niet meer hoe het heet ,whallhalla ofzoiets) En zo ver ik op de hoogste bent kan je nog steeds geen jood en christen te gelijk zijn. Dit is niet bedoelt als een spam post maar ik leg alleen even uit dat Lil turners theorie niet helemaal klopt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ik ben hier de wannabee chironu ik ben zelf ook een onderzoek gestart in de screens! ik zie hier een screen shot van maria en een engeltje,zijn de mensen in gta san andreas gelovig? op die muurschildering staat "Jesus Saves", en dat slaat terug op GTA2 waar je voor $5000 kon saven bij een kerk die Jesus Saves heette Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Ik vind dat the godfather wel gelijk heet. Dat je een kruis draagt op je huid of om je nek het zegt nog niks.Voorbeeldje: Madonna heeft in de jaren "90 een trend gezet door een kruis om je nek te hangen. (dit was vooral leuk bij haar vanwege een ander detail maar daar gaat weer een ander topic over :rolleyes: ) Dit werd natuurlijk een trend omdat madonna nog toen en nog steeds als een soort mode goeroe wordt gezien. Maar nu oppeens heeft ze weer iets nieuws geintroduceert namelijk met een rood bandje om je pols rond lopen en dan leven naar de joodse normen en waarden (weet even niet meer hoe het heet ,whallhalla ofzoiets) En zo ver ik op de hoogste bent kan je nog steeds geen jood en christen te gelijk zijn. Dit is niet bedoelt als een spam post maar ik leg alleen even uit dat Lil turners theorie niet helemaal klopt. kabballa , en het zou kunnen dat je een jood en een christen tegelijk kunt zijn aangezien het christendom uit het jodendom gevloeid is, maar daar kan over gediscussieerd worden Bewerkt: 3 juli 2005 door Samael Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) kabballa Je bumpt een Topic van bijna een jaar oud. En als laatste je dubbelpost. :ph34r: Volgende keer moet je goed opletten op de datum's. Bewerkt: 3 juli 2005 door Mazzeltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ik zie geen dubbelpost Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts