bistem Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ik hab ut spel al eens een x uitgespeeld en ben over nieuw begonnen nu ben ik weer op da punt da big bear zich tegen b-dup keert en in ut fimpje zegge ze dan van da ze de oude big bear trug gaan halen en cj zegt dan van ok kzie je later. maar big ber kom tog niet trug in een missie of op straat ofzo? Reageren
quinton Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ik hab ut spel al eens een x uitgespeeld en ben over nieuw begonnen nu ben ik weer op da punt da big bear zich tegen b-dup keert en in ut fimpje zegge ze dan van da ze de oude big bear trug gaan halen en cj zegt dan van ok kzie je later. maar big ber kom tog niet trug in een missie of op straat ofzo? daar heb je gelijk in, maar wat wil je hier nou mee zeggen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ik hab ut spel al eens een x uitgespeeld en ben over nieuw begonnen nu ben ik weer op da punt da big bear zich tegen b-dup keert en in ut fimpje zegge ze dan van da ze de oude big bear trug gaan halen en cj zegt dan van ok kzie je later. maar big ber kom tog niet trug in een missie of op straat ofzo? Daar heb je gelijk in ik begrijp het ook niet zo goed maar in de verhaallijn gaat het beter met grove street wanneer sinds Big Bear terug is. Reageren
bistem Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 oh ok thnx en Quinton mijn vraag was gewoon of big bear nog een x trug kwam in een missie of dat ei mischien tusse de homies op straat te vinden is. Reageren
tt boy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ik snap et wel hij is met zn kop in de plee vast blijven zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.