Jump to content

Big bear

Recommended Posts

Geplaatst:

ik hab ut spel al eens een x uitgespeeld en ben over nieuw begonnen nu ben ik weer op da punt da big bear zich tegen b-dup keert en in ut fimpje zegge ze dan van da ze de oude big bear trug gaan halen en cj zegt dan van ok kzie je later. maar big ber kom tog niet trug in een missie of op straat ofzo? :?:bonk:

Geplaatst:
ik hab ut spel al eens een x uitgespeeld en ben over nieuw begonnen nu ben ik weer op da punt da big bear zich tegen b-dup keert en in ut fimpje zegge ze dan van da ze de oude big bear trug gaan halen en cj zegt dan van ok kzie je later. maar big ber kom tog niet trug in een missie of op straat ofzo? :?:bonk:

daar heb je gelijk in,

maar wat wil je hier nou mee zeggen :?

Geplaatst:

Daar heb je gelijk in ik begrijp het ook niet zo goed maar in de verhaallijn gaat het beter met grove street wanneer sinds Big Bear terug is.

Geplaatst:

oh ok thnx en Quinton mijn vraag was gewoon of big bear nog een x trug kwam in een missie of dat ei mischien tusse de homies op straat te vinden is. :cya::sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...