justinW Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ik had op bounce fm 2 liedjes die op nederlands leek "ik hep er zin in " en "al het nieuws de deur uit" Reageren
quinton Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ik had op bounce fm 2 liedjes die op nederlands leek "ik hep er zin in " en "al het nieuws de deur uit" welke nummers van bounce fm waren dat dan Reageren
SamShine Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik luister (bijna) altijd naar Bounce fm, maar het is me nooit opgevallen! Probeer is een keer op te nemen en het hier te posten! Reageren
justinW Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ok maar ik weet niet hoe je een plaatje of dergelijk erop zet maar hij heet I Need A Rythm ( al het nieuws de duer uit ) is op sf-ur maar die andere is op bounce fm en ik weet niet hoe die heet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.