overv161 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hey guys Ik ga binnenkort een online game maken met de naam WWW game. Het is een soort kopie van het internet, je hebt daar een eigen website, dat is je username Je moet dus zorgen dat je een servertje koopt of een webhost opzoekt. Maar je kunt ook zelf webhost zijn Maar nu is mijn probleem: Ik kan geen site's ontwerpen, dus wie van jullie wil vrijwillig de layout ontwerpen? Reageren
tjah77 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hey guys Ik ga binnenkort een online game maken met de naam WWW game. Het is een soort kopie van het internet, je hebt daar een eigen website, dat is je username Je moet dus zorgen dat je een servertje koopt of een webhost opzoekt. Maar je kunt ook zelf webhost zijn Maar nu is mijn probleem: Ik kan geen site's ontwerpen, dus wie van jullie wil vrijwillig de layout ontwerpen? Ik zou het niet goed kunnen... Maar je kan ook templates downloaden op www.zymic.com ofzo. Ik raadt je niet aan om met game maker te werken. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ja zymic heeft mooie layouts maar je ook naar groeps.msn.com gaan en dan bij een design site een layout aanvragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.