Jump to content

Soul Calibur II GameCube.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar vraagjes over Soul Calibur II voor op de GameCube.

Je kunt veel verschillende tricks doen met Soul Calibur II, echt onvoorstelbaar.

Ik speel vaak als Taki.

Nu heb ik een vraag:

1.

Als je een toetsencombinatie indrukt (bijv. Y+L) dan doet Taki een trick om je nek te breken.

Als ik dan bijv. weer Y+L doe, dan doet ze weer een andere trick, maar wel om je nek te breken.

Dus mijn vraag: Komt er nu steeds dezelfde trick als ik bepaalde toesten indruk, of is het steeds een andere, maar wel van hetzelfde genre, om het zo maar even te noemen.

2.

Ik heb gelezen dat je met Taki een stroomschok kan doen, welke toetsencombinatie op de GameCube moet ik dan indrukken?

3.

Kan iemand me wat uitleggen over wat er gebeurt als je de Z-toets indrukt op de GameCube bij Soul Calibur II.

Alvast bedankt, ik hoop dat je even de moeite neemt om dit allemaal even door te lezen, en mij te helpen.

Juice

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost, maar ik ben nu al meer dan 2 weken aan het wachten en wil wel graag het antwoord weten.. Dus.. Wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Misschien moet je dit posten op een forum dat meer gamecube gericht is, ik weet zeker dat hier niet meer als 15 mensen zijn die ook maar ooit een gamecube hebben aangeraakt.

Geplaatst:
Misschien moet je dit posten op een forum dat meer gamecube gericht is, ik weet zeker dat hier niet meer als 15 mensen zijn die ook maar ooit een gamecube hebben aangeraakt.

Dat denk je alleen, cker weten is als het een feit zou zijn...

Mischien dat je op een game site ff wat moves kan lezen ofz.. ? , Staat cker niet in het boekje he, ik heb Soul Calibur al te lang niet meer gespeeld om al die moves hier ff te typen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...