Jump to content

tatoo shop?

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom hadden ze die ene tatoo shop eruit gelaten??

(waar je die wiet tatoo kon laten zetten bedoel ik).

En btw hoe kan ik filmpjes posten???

Geplaatst:

ik weet het niet helemaal cker maar in san fierro is in de wijk hashburry ofzow ook een tatooshop waar je die wiet tatoo kan zetten

ik weet het niet helemaal cker

Geplaatst:

Je kunt filmpjes maken met Fraps.

Een goede versie daarvan is te downloaden op gtagames.nl.

Dan moet je het inderdaad uploaden met Rapidshare *klik* (of iets anders) en dan de link hier posten.

Over die tatooshop: ze hebben er inderdaad een tattoo shop uitgelaten waar je een paar unieke tattoo's kon halen (onder andere het wietblad). Waarom ze hem eruit hebben gelaten weet volgens mij niemand. Je kan er wel heen via de bleu hell (even zoeken op het forum, kan ik niet 1,2,3, uitleggen).

@The Spanierd, Waarschijnlijk niet, er is daar volgens mij wel een tattoo shop die niet op de kaart staat maar volgens mij kan je daar geen wiet neerzetten. Volgens mij kan dat alleen bij die in de bleu hell.

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is er alleen in de PS2 uit, je kan er wel gewoon in als je hem op de PC hebt :) In iedergeval kan je die verborgen tattoo's dan wel krijgen.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst: (bewerkt)
Hij is er alleen in de PS2 uit, je kan er wel gewoon in als je hem op de PC hebt :) In iedergeval kan je die verborgen tattoo's dan wel krijgen.

Als we het over verborgen hebben, in Las Venturas zit ook een verborgen Tattooshop. Ik weet zelf niet waar die shop zit, ik draag nooit tattoo's! ;)

Edit:Ik lag ooit eens, dat er een verborgen Tattooshop was. Waar je extra Tatoo's kon krijgen, maarja jij zult wel gelijk hebben ;) .

Edit: Ik had het over dit verhaal: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17551&st=0 . Scroll even naar de post van GL alhoewel het ongeloofwaardig is!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Oh? Volgens mij is er toch altijd maar 1 tattoo shop geweest in LV? Ik bedoelde dat je op de PC wel gewoon de tattoo's kon krijgen die je op de PS2 niet kreeg.

Geplaatst:

Volgens mij heeft hij het idd over de tattooshop die bij de xbox en pc in Hashbury zit. Op de ps2 is de tattooshop in Hashbury anders en zijn de tattoo's die op de pc en xbox wel verkrijgbaar zijn op de ps2 niet verkrijgbaar tenzij je via de hidden interior world (NIET BLUE HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) daarheen gaat. De tattoo's die je daar kunt krijgen bevatten onder anderen de weed tattoo's, daarom zijn ze waarschijnlijk eruit gehaald. De tattooshop wordt ook vaak de HIdden tattooshop genoemd.

Geplaatst:

Waar gaat dit over :? je kan in Hashburry gewoon wiet tattoos halen, er zij ook wel verborgen/gedelete maar als je er 1 wil hebben kan je gewoon daar naar binnen lopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...