kees1991 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ik las de tut van een model in vc seten en ik was het presies so aan het doen als het er stont maar nu heb ik 2 problemen 1: De IPL en IDE zijn gemaakt. Druk op het kruisje en save. Ga nu naar de map waarin de IPL en IDE staan. -Maak een nieuw .txt bestand: test.txt Rename deze naar test.col -Open de COL, ga naar file, load. -Ga nu naar file, save as en sla de col op over de oude (test.col) dit stukje texst snap in niet wat hij er mee bedoelt en 2: http://img301.imageshack.us/my.php?image=pic0030bs.jpg 5 en 6 daar kan ik niet op kliken het platje staat er wel maar dan grijs dat je er dus niet op kliken kunt help?? Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik zou zeggen, ik vind dit een grote klus. Probeer je model ingame te krijgen in de tutorial van wauzie. Is voor SA maar werkt juist het zelfde voor VC juist moet je het dan de dff en txd voor VC instellen. Dat is een pak makkelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.