DaBeast Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik ben opzoek naar textures van de volgende games: Half Life Counter Strike Half Life² Counter Strike Source. Het mogen ook textures zijn van andere games, maar dan moeten het meer dan 400 textures zijn. Degene die mij een van deze dingen geeft (moeten wel, textures zijn die ik nog niet heb) zal een maga texture pack (3863 textures) als beloning krijgen. *Voorwaardes: Het moeten de voledige textures zijn, niet een deel. *Het moeten afbeelding formaten zijn... niet bv VMF. Greetz Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik denk dat je lang kunt wachten want ik denk dat niemand de moeite neemt. Reageren
DaBeast Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Waarom heb je die textures... 1. Voor een Game texture pack te maken. 2. Het is gewoon leuker om textures van andere games te gebruiken. Let wel op! Het moet in een jpeg/bmp/png/tga/... bestandsformaat zijn, je zult ze dus moeten converteren. Ik ben wel geintereseerd in die textures. Pm is on the way. Edit: toch maar toegevoegd op msn. Greetz Bewerkt: 15 januari 2006 door dabeast Reageren
Blastov Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 De HL2 textures zijn meer dan 1gb (volgens wauzie) dus dat zal niet zo makkelijk gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.