Jump to content

king kong

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb even op Google.nl gekeken maar kon niet echt goede informatie vinden.

Ik denk dat het ongeveer 2 á 3 maanden nog gaat duren.

Geplaatst: (bewerkt)
nou das jammer want ik heb een bioscoop verbod

mijn vrienden deden iets ik kreeg de schuld :bonk:

Tja, het is altijd iemand anders z'n schuld hè :schater::schater:

ik heb hem ook al gezien je schrikt bijna elke minuut wel

als ik jullie was zou ik hem heel graag zien

hij is echt heel erg mooier dan die oude king kong ookal was die echt heel dom en volgens mij zwart/wit

En dan nog iets. In deze topic vraag je wanneer hij uitkomt op dvd omdat je niet naar de bioscoop kan, en 20 minuten later zeg je in een andere topic dat je de film al gezien hebt... :?

Leg es uit.....

Bewerkt: door RonaldVC
  • 2 weken later...
Geplaatst:

nou ik heb hem niet helemaal gezien een vriend had hem ergens van daan gehaald maar de helft tot en met die ene plek waar die meisje voor kingkong gaat dansen

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bullsh*t :schater:

anyway heb inmiddels king kong op dvd :) mooi film

wel jammer aan de film dat je KingKong pas laat ziet .. had gehoopt meer actie .. mja toch wel goed gekeurde film ;)

- Tri

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de film niet gezien en ik weet 98% zeker dat ik het ook niet ga zien ook.

Correct me if i'm wrong maar het verhaal is al een beetje bekend maar dat is niet mijn grootste probleem. Het probleem ligt hem in het feit (ik ben 14 en ik praat met "ligt hem inhet feit" :cab: )dat een groot deel van die film is gewoon een reuze gorrila die een beetje de complete fauna van dat eiland loopt dood te martelen, Maar hij komt er mee weg omdat hij het voor het ckickie doet. Trouwens, "het zijn toch maar reptielen", en er zijn maar een bosje met mensen die daar een reet om geven (denk je eens in, er komt een WNF reclame. Je ziet leeuwen en tijgers en panda's en ander harige beestjes, maar als het schubben heeft is het meteen van "ewwwww"). Ik heb meer empathie voor die Tyranosaurus dan voor die aap. Trouwens, die Kong is een een dier, kan een dier wel verliefd zijn zonder verdere...plannen te hebben? :{

Voor de gene die hem gaan zien/hebben gezien, veel plezier, maar ik wil toch ff mijn mening geven :)

Bewerkt: door 7ulian

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...