the_fa2man Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 weet iemand waneer die film op dvd of video uitkomt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik heb even op Google.nl gekeken maar kon niet echt goede informatie vinden. Ik denk dat het ongeveer 2 á 3 maanden nog gaat duren. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 nou das jammer want ik heb een bioscoop verbod mijn vrienden deden iets ik kreeg de schuld Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) nou das jammer want ik heb een bioscoop verbodmijn vrienden deden iets ik kreeg de schuld Tja, het is altijd iemand anders z'n schuld hè ik heb hem ook al gezien je schrikt bijna elke minuut wel als ik jullie was zou ik hem heel graag zien hij is echt heel erg mooier dan die oude king kong ookal was die echt heel dom en volgens mij zwart/wit En dan nog iets. In deze topic vraag je wanneer hij uitkomt op dvd omdat je niet naar de bioscoop kan, en 20 minuten later zeg je in een andere topic dat je de film al gezien hebt... Leg es uit..... Bewerkt: 16 januari 2006 door RonaldVC Reageren
the_fa2man Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 nou ik heb hem niet helemaal gezien een vriend had hem ergens van daan gehaald maar de helft tot en met die ene plek waar die meisje voor kingkong gaat dansen Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Bullsh*t anyway heb inmiddels king kong op dvd mooi film wel jammer aan de film dat je KingKong pas laat ziet .. had gehoopt meer actie .. mja toch wel goed gekeurde film - Tri Reageren
7ulian Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik heb de film niet gezien en ik weet 98% zeker dat ik het ook niet ga zien ook. Correct me if i'm wrong maar het verhaal is al een beetje bekend maar dat is niet mijn grootste probleem. Het probleem ligt hem in het feit (ik ben 14 en ik praat met "ligt hem inhet feit" )dat een groot deel van die film is gewoon een reuze gorrila die een beetje de complete fauna van dat eiland loopt dood te martelen, Maar hij komt er mee weg omdat hij het voor het ckickie doet. Trouwens, "het zijn toch maar reptielen", en er zijn maar een bosje met mensen die daar een reet om geven (denk je eens in, er komt een WNF reclame. Je ziet leeuwen en tijgers en panda's en ander harige beestjes, maar als het schubben heeft is het meteen van "ewwwww"). Ik heb meer empathie voor die Tyranosaurus dan voor die aap. Trouwens, die Kong is een een dier, kan een dier wel verliefd zijn zonder verdere...plannen te hebben? Voor de gene die hem gaan zien/hebben gezien, veel plezier, maar ik wil toch ff mijn mening geven Bewerkt: 26 mei 2006 door 7ulian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.