Jump to content

ati radeon 7000

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hier bij de systeemeissen gezien dat je minimaal die Ati Radeon 7000 nodig hebt om San Andreas te kunnen spelen.

Dus het zou moeten kunnen.

Geplaatst:
Ik heb hier bij de systeemeissen gezien dat je minimaal die Ati Radeon 7000 nodig hebt om San Andreas te kunnen spelen.

Dus het zou moeten kunnen.

dankje wel

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een 9600 SE. En ik kan op elke resolutie SA spelen wel maar op 16Bits.

Dus met die 7000 moet het ook wel lukken denk ik.

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Zoals gezegd kan het net.

Dit komt om dat het de minimale eisen zijn. Je moet dus niet teveel verwachten van de beeld kwaliteit. Als je hem echt op zijn allerbest wil spelen moet je echt een duurdere kaart kopen. Maar je kan inderdaad met deze kaart SA spelen maar op de slechtste kwaliteit!

Ikkes

Geplaatst:

Ik heb zelf ook een oude computer namelijk: p3 500 mhz 512 kb cache,geforce 256(oud ding),met 294 mb geheugen(raar getal) maar speelt redelijk vind ik en vind beel dook neit echt slecht dus ik denk als je hem wel kan spelen(ik snap nogsteeds neit warom gta vc het nog neit doet). :bonk:

Geplaatst:

Dat is raar dat hij San Andreas wel goed afspeeld. Want je PC is op verschillende punten onvoldoende voor de minimale systeem eisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Maar dan heb je de instellingen zeker op het allerlaagste staan. En wat je zegt dat het beeld dan nog niet lelijk is dat klopt want het is een grafisch erg goed spel alleen is hij met een betere computer veel mooier.

Maar het kan inderdaad wel :Y .

Geplaatst:

Niet helemaal waar.

De computer waar ik vroeger Grand Theft Auto: San Andreas op speelde, bevatte een GeForce 2 MX 440. En hij runde bijster goed.

GeForce 3 of hoger klopt dus niet.

Geplaatst:

Inderdaad.

Het zijn eisen, dus geen grenzen waar je computer aan moet voldoen. Ik wil wedden dat San Andreas nog op een GeForce lager dan 2 kan draaien, zolang je maar genoeg geheugen en een top videokaart hebt. De graphics zullen er dan niet top uitzien, maar wel zo dat je 't kan spelen.

@ Chironu: Omg, hoe was de winterslaap? ^_^ Lang niet op gtaforum geweest.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat denk ik er eerlijk gezegt ook over, Arjen, Ik zou er ook voor willen wedden !!!

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:
Inderdaad.

Het zijn eisen, dus geen grenzen waar je computer aan moet voldoen. Ik wil wedden dat San Andreas nog op een GeForce lager dan 2 kan draaien, zolang je maar genoeg geheugen en een top videokaart hebt. De graphics zullen er dan niet top uitzien, maar wel zo dat je 't kan spelen.

@ Chironu: Omg, hoe was de winterslaap? ^_^ Lang niet op gtaforum geweest.

Arjen. Je zegt dat het spel het goed zou doen op een Gforce 2 als je maar een top videokaart heb en genoeg geheugen? Hier maak je een fout! Een Gforce 2 is een videokaart! Dus klopt jou theorie niet :N .

Ontopic: Wat ik in mijn vorige post al zei. Het kan net maar dan met mindere kwaliteit dan met een goede videokaart!

Ikkes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...